Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2890
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНезвещук-Когут, Тетяна Семенівна / Nezveshchuk-Kohut, Tetiana-
dc.contributor.authorЧорний, Богдан Сергійович-
dc.date.accessioned2025-03-10T19:00:53Z-
dc.date.available2025-03-10T19:00:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 658.56:338-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2890-
dc.description.abstractУ статті виявлено проблеми стратегічного управління розвитком галузі туризму на основі визначення та забезпечення стратегії якості туристичного продукту та послуг. Відзначено, що при цьому можна використати дві моделі досягнення якості, які поширені у передових країнах світу, — американськоєвропейську та японську. Обґрунтовано їх спільні риси та відмінності. Вказано на можливості та недоліки впровадження. Визначено роль персоналу туристичних підприємств у забезпеченні якості послуг та вимоги до нього. Обґрунтовано провідне значення корпоративної культури туристичних підприємств у стратегії управління якістю туристичних послуг на їх рівні та у галузі загалом. In the article the problems of strategic management of the development of the tourism industry based on the definition and strategy of quality assurance of tourism product and services. Noted that it is possible to use two models for achieving quality that are common in advanced countries of the world — the us-European and Japanese. Reasonably their similarities and differences. Indicated on the possibilities and limitations of implementation. The role of the personnel of tourism enterprises in ensuring the quality of services and the requirements for it. Justified the leading role of corporate culture tourism enterprises in the strategy of quality management of tourist services on their level and in the industry as a whole.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНезвещук-Когут Т. С. СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ТА ПРОДУКТІВ У ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ НА ЗАСАДАХ ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛЕЙ ЯКОСТІ, ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ТА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ / Т. С. Незвещук-Когут, Б. С. Чорний // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. – 2016. – № 2 (34). – С. 20–23.uk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectmanagementen
dc.subjectгалузь туризмуuk_UK
dc.subjecttourism industryen
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UK
dc.subjecttourism enterprisesen
dc.subjectтуристичний продуктuk_UK
dc.subjecttourism producten
dc.subjectпослугиuk_UK
dc.subjectservicesen
dc.subjectмоделіuk_UK
dc.subjectmodelsen
dc.subjectякістьuk_UK
dc.subjectqualityen
dc.subjectудосконаленняuk_UK
dc.subjectimprovementen
dc.subjectперсоналuk_UK
dc.subjectstaffen
dc.subjectкорпоративна культураuk_UK
dc.subjectcorporate cultureen
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UK
dc.subjectsocial responsibilityen
dc.titleСтратегії управління якістю послуг та продуктів у галузі туризму на засадах впровадження моделей якості, підготовки персоналу та корпоративної культури підприємствuk_UK
dc.title.alternativeThe Strategy of Quality Management of Products and Services in the Field of Tourism Through the Implementation of Quality Models, Staff Training and Corporate Culture of the Enterprisesen
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:71.37.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування туризму

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
nezveshchuk-kohut_the strategy of quality management.pdfОсновний текст102.86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.