Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2890
Title: Стратегії управління якістю послуг та продуктів у галузі туризму на засадах впровадження моделей якості, підготовки персоналу та корпоративної культури підприємств
Other Titles: The Strategy of Quality Management of Products and Services in the Field of Tourism Through the Implementation of Quality Models, Staff Training and Corporate Culture of the Enterprises
Authors: Незвещук-Когут, Тетяна Семенівна / Nezveshchuk-Kohut, Tetiana
Чорний, Богдан Сергійович
Keywords: управління
management
галузь туризму
tourism industry
туристичні підприємства
tourism enterprises
туристичний продукт
tourism product
послуги
services
моделі
models
якість
quality
удосконалення
improvement
персонал
staff
корпоративна культура
corporate culture
соціальна відповідальність
social responsibility
Issue Date: 2016
Publisher: Незвещук-Когут Т. С. СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ ТА ПРОДУКТІВ У ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ НА ЗАСАДАХ ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛЕЙ ЯКОСТІ, ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ТА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВ / Т. С. Незвещук-Когут, Б. С. Чорний // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. – 2016. – № 2 (34). – С. 20–23.
Abstract: У статті виявлено проблеми стратегічного управління розвитком галузі туризму на основі визначення та забезпечення стратегії якості туристичного продукту та послуг. Відзначено, що при цьому можна використати дві моделі досягнення якості, які поширені у передових країнах світу, — американськоєвропейську та японську. Обґрунтовано їх спільні риси та відмінності. Вказано на можливості та недоліки впровадження. Визначено роль персоналу туристичних підприємств у забезпеченні якості послуг та вимоги до нього. Обґрунтовано провідне значення корпоративної культури туристичних підприємств у стратегії управління якістю туристичних послуг на їх рівні та у галузі загалом. In the article the problems of strategic management of the development of the tourism industry based on the definition and strategy of quality assurance of tourism product and services. Noted that it is possible to use two models for achieving quality that are common in advanced countries of the world — the us-European and Japanese. Reasonably their similarities and differences. Indicated on the possibilities and limitations of implementation. The role of the personnel of tourism enterprises in ensuring the quality of services and the requirements for it. Justified the leading role of corporate culture tourism enterprises in the strategy of quality management of tourist services on their level and in the industry as a whole.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2890
Appears in Collections:71.37.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nezveshchuk-kohut_the strategy of quality management.pdfОсновний текст102.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.