Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2889
Назва: Проблеми та напрями підвищення ефективності управління якістю обслуговування на туристичних підприємствах
Інші назви: Problems and Efficiency Rise Trends of Quality Management Services at Tourism Sector Enterprises
Автори: Незвещук-Когут, Тетяна Семенівна / Nezveshchuk-Kohut, Tetiana
Теми: туризм
tourism
туристичний продукт
tourist product
туристична послуга
tourist service
туристичні підприємства
tourist enterprises
якість
quality
управління
management
держава
country
Дата публікації: 2015
Видавництво: Незвещук-Когут Т. С. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ / Т. С. Незвещук-Когут // Ефективна економіка – 2015. – № 4. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3995.
Короткий огляд (реферат): Досліджено теоретичні та практичні проблеми якості послуг у туристичній сфері в сучасних умовах, наведено фактори та досліджено їх вплив на створення якісного туристичного продукту; визначено умови, за яких можлива ефективна виробнича діяльність сучасних туристичних підприємств, наведено найбільш суттєві критерії якості, що впливають на діяльність підприємств туристичної та готельної сфери. Запропоновано заходи для підвищення рівня якості туристичних послуг, обґрунтовано підсистеми управління якістю обслуговування на туристичному підприємстві. The author researches theoretical and practical problems of service quality in current tourism industry, indicates factors and defines their influence upon creation of quality tourism product. Besides it the work is dedicated to definition of conditions when efficient production activity of present tourist enterprises is possible and to finding out the most essential quality criteria influencing tourism and hotel service industry. The ways of tourist services’ quality increase are offered here. As well as the subsystems of service quality management at a tourism enterprise are grounded in the work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2889
Розташовується у зібраннях:71.37.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nezveshchuk-kohut_problems and efficiency rise trends.pdfОсновний текст639.91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.