Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2888
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНезвещук-Когут, Тетяна Семенівна / Nezveshchuk-Kohut, Tetiana-
dc.contributor.authorЧорний, Богдан Сергійович-
dc.date.accessioned2025-03-10T14:58:47Z-
dc.date.available2025-03-10T14:58:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 657.1:075.8-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2888-
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз складових та особливостей формування позитивного іміджу території в умовах Чернівецької області. Це дозволило обґрунтувати основні етапи та заходи щодо його подальшого підвищення та використання в менеджменті розвитку туристичних підприємств регіону. The article analyzes the components and features of the territorial positive image creation in terms of Chernivtsi region. It allowed to ground the main stages and measures for its further improvement and use in the management of regional tourism enterprises.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНезвещук-Когут Т. С. ВИКОРИСТАННЯ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ТА РЕКЛАМИ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ РЕГІОНУ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ / Т. С. Незвещук-Когут, Б. С. Чорний // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2014. – № 9(1). – С. 145–147.uk_UK
dc.subjectіміджuk_UK
dc.subjectimageen
dc.subjectтуристична територіяuk_UK
dc.subjecttourist areaen
dc.subjectтуристичні підприємстваuk_UK
dc.subjecttourist agenciesen
dc.subjectпопуляризаціяuk_UK
dc.subjectpromotionen
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectмісцеві бюджетиuk_UK
dc.subjectlocal budgetsen
dc.subjectменеджментuk_UK
dc.subjectmanagementen
dc.subjectрозвитокuk_UK
dc.subjectdevelopmenten
dc.subjectпідвищення ефективностіuk_UK
dc.subjectefficiency improvementen
dc.titleВикористання популяризації та реклами іміджу території регіону у менеджменті туристичних підприємствuk_UK
dc.title.alternativeUse of Popularization and Image Advertising of the Region in Management of Tourism Enterprisesen
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:71.37.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nezveshchuk-kohut_use of popularization.pdfОсновний текст443.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.