Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2888
Назва: Використання популяризації та реклами іміджу території регіону у менеджменті туристичних підприємств
Інші назви: Use of Popularization and Image Advertising of the Region in Management of Tourism Enterprises
Автори: Незвещук-Когут, Тетяна Семенівна / Nezveshchuk-Kohut, Tetiana
Чорний, Богдан Сергійович
Теми: імідж
image
туристична територія
tourist area
туристичні підприємства
tourist agencies
популяризація
promotion
реклама
advertising
місцеві бюджети
local budgets
менеджмент
management
розвиток
development
підвищення ефективності
efficiency improvement
Дата публікації: 2014
Видавництво: Незвещук-Когут Т. С. ВИКОРИСТАННЯ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ТА РЕКЛАМИ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ РЕГІОНУ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ / Т. С. Незвещук-Когут, Б. С. Чорний // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2014. – № 9(1). – С. 145–147.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз складових та особливостей формування позитивного іміджу території в умовах Чернівецької області. Це дозволило обґрунтувати основні етапи та заходи щодо його подальшого підвищення та використання в менеджменті розвитку туристичних підприємств регіону. The article analyzes the components and features of the territorial positive image creation in terms of Chernivtsi region. It allowed to ground the main stages and measures for its further improvement and use in the management of regional tourism enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2888
Розташовується у зібраннях:71.37.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
nezveshchuk-kohut_use of popularization.pdfОсновний текст443.2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.