Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2888
Название: Використання популяризації та реклами іміджу території регіону у менеджменті туристичних підприємств
Другие названия: Use of Popularization and Image Advertising of the Region in Management of Tourism Enterprises
Авторы: Незвещук-Когут, Тетяна Семенівна / Nezveshchuk-Kohut, Tetiana
Чорний, Богдан Сергійович
Ключевые слова: імідж
image
туристична територія
tourist area
туристичні підприємства
tourist agencies
популяризація
promotion
реклама
advertising
місцеві бюджети
local budgets
менеджмент
management
розвиток
development
підвищення ефективності
efficiency improvement
Дата публикации: 2014
Издатель: Незвещук-Когут Т. С. ВИКОРИСТАННЯ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ТА РЕКЛАМИ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ РЕГІОНУ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ / Т. С. Незвещук-Когут, Б. С. Чорний // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2014. – № 9(1). – С. 145–147.
Аннотация: У статті проведено аналіз складових та особливостей формування позитивного іміджу території в умовах Чернівецької області. Це дозволило обґрунтувати основні етапи та заходи щодо його подальшого підвищення та використання в менеджменті розвитку туристичних підприємств регіону. The article analyzes the components and features of the territorial positive image creation in terms of Chernivtsi region. It allowed to ground the main stages and measures for its further improvement and use in the management of regional tourism enterprises.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2888
Располагается в коллекциях:71.37.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування туризму

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
nezveshchuk-kohut_use of popularization.pdfОсновний текст443.2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.