Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2888
Title: Використання популяризації та реклами іміджу території регіону у менеджменті туристичних підприємств
Other Titles: Use of Popularization and Image Advertising of the Region in Management of Tourism Enterprises
Authors: Незвещук-Когут, Тетяна Семенівна / Nezveshchuk-Kohut, Tetiana
Чорний, Богдан Сергійович
Keywords: імідж
image
туристична територія
tourist area
туристичні підприємства
tourist agencies
популяризація
promotion
реклама
advertising
місцеві бюджети
local budgets
менеджмент
management
розвиток
development
підвищення ефективності
efficiency improvement
Issue Date: 2014
Publisher: Незвещук-Когут Т. С. ВИКОРИСТАННЯ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ТА РЕКЛАМИ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІЇ РЕГІОНУ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ / Т. С. Незвещук-Когут, Б. С. Чорний // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2014. – № 9(1). – С. 145–147.
Abstract: У статті проведено аналіз складових та особливостей формування позитивного іміджу території в умовах Чернівецької області. Це дозволило обґрунтувати основні етапи та заходи щодо його подальшого підвищення та використання в менеджменті розвитку туристичних підприємств регіону. The article analyzes the components and features of the territorial positive image creation in terms of Chernivtsi region. It allowed to ground the main stages and measures for its further improvement and use in the management of regional tourism enterprises.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2888
Appears in Collections:71.37.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nezveshchuk-kohut_use of popularization.pdfОсновний текст443.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.