Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2885
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатюшенко, Василь Васильович-
dc.date.accessioned2025-03-10T14:36:53Z-
dc.date.available2025-03-10T14:36:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2885-
dc.description.abstractДосліджено особливості використання соціальних медіа у маркетинговій стратегії та їх вплив на формування бренду, підвищення його впізнаваності, лояльності клієнтів та конкурентоспроможності. Робота присвячена аналізу діяльності мультибрендового магазину одягу “BADO” у м. Чернівці, що представлений у преміум-сегменті на ринку модного одягу. Використано сучасні методичні підходи до аналізу маркетингового середовища, як SWOT-аналіз, аналітика KPI в соцмережах, та дослідження впливу контенту на взаємодію з клієнтами. Застосовано методи спостереження, аналізу статистичних даних, порівняння та прогнозування. Виявлено, що ефективне використання таких соціальних платформ як Instagram, Facebook, Tiktok забезпечує значний вплив на формування стійких відносин з клієнтами та позитивного іміджу бренду. Доведено, що адаптація контенту, до особливостей та потреб аудиторії сприяє підвищенню ефективності маркетингової стратегії. The study explores the features of using social media in marketing strategies and their impact on brand development, increasing brand awareness, customer loyalty, and competitiveness. The research focuses on analyzing the operations of the multi-brand clothing store "BADO" in Chernivtsi, which operates in the premium segment of the fashion market. Modern methodological approaches were applied to analyze the marketing environment, including SWOT analysis, KPI analytics in social media, and the study of content impact on customer engagement. Methods of observation, statistical data analysis, comparison, and forecasting were utilized. It was found that the effective use of social platforms such as Instagram, Facebook, and TikTok has a significant impact on building strong customer relationships and a positive brand image. It was proven that adapting content to the specific characteristics and needs of the audience enhances the effectiveness of marketing strategies.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherМатюшенко В. В. Роль соціально медіа в стратегії маркетингу та вплив на бренд  The role of social media in marketing strategy and impact on the brand : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / В. В. Матюшенко ; наук. кер. О. М. Верстяк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 68 с.uk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectmarketing strategyuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.titleРоль соціально медіа в стратегії маркетингу та вплив на брендuk_UK
dc.title.alternativeThe role of social media in marketing strategy and impact on the branduk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matyushenko_073+.pdfосновний текст598.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.