Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилюк, Катерина Василівна-
dc.date.accessioned2025-03-10T14:22:13Z-
dc.date.available2025-03-10T14:22:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2884-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проведено дослідження теоретичних і практичних аспектів розробки маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах воєнного стану. Розкрито сутність, значення, цілі та основні принципи маркетингової стратегії, визначено ключові етапи її формування, а також інструменти, що використовуються для аналізу зовнішніх ринків. Проведено аналіз впливу воєнного стану на зовнішньоекономічну діяльність підприємств України, зокрема, на зміну умов міжнародної торгівлі, регіонального регулювання та попиту. Досліджено сучасні підходи до вибору ринків, розробки конкурентної пропозиції та адаптації маркетингового комплексу до зовнішніх умов. Визначено основні проблеми, які виникають під час реалізації стратегій виходу на зовнішні ринки, та запропоновано рекомендації щодо їх подолання в умовах кризових ситуацій.In the qualification work, the theoretical and practical aspects of developing a marketing strategy for a company's entry into foreign markets under martial law were studied. The essence, significance, objectives, and fundamental principles of a marketing strategy were revealed, key stages of its formation were identified, and the tools used for external market analysis were outlined. An analysis of the impact of martial law on the foreign economic activity of Ukrainian enterprises was conducted, particularly regarding changes in international trade conditions, regional regulations, and demand. Modern approaches to market selection, development of competitive offers, and adaptation of the marketing mix to external conditions were examined. The main challenges faced during the implementation of strategies for entering foreign markets were identified, and recommendations for overcoming these challenges in crisis situations were proposed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherГаврилюк К. В. Розробка маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах воєнного стану Development of a marketing strategy for an enterprise to enter the foreign market under martial law : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / К. В. Гаврилюк ; наук. кер. О. М. Верстяк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 71 с.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectстратегія виходу на зовнішній ринокuk_UK
dc.subjectforeign market entry strategyuk_UK
dc.subjectвоєнний станuk_UK
dc.subjectmartial lawuk_UK
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UK
dc.subjectforeign economic activityuk_UK
dc.subjectміжнародна торгівляuk_UK
dc.subjectinternational tradeuk_UK
dc.titleРозробка маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах воєнного стануuk_UK
dc.title.alternativeDevelopment of a marketing strategy for an enterprise to enter the foreign market under martial lawuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Havrylyuk_073+.pdfосновний текст1.13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.