Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2882
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБогатирець, Віктор Ігорович-
dc.date.accessioned2025-03-10T13:59:28Z-
dc.date.available2025-03-10T13:59:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2882-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проведено дослідження теоретичних і практичних аспектів системи контролю в маркетинговій діяльності підприємств. Розкрито сутність, значення, цілі та функції контролю у маркетинговій діяльності, визначено основні етапи формування системи контролю та інструменти її реалізації. Проведено аналіз сучасних підходів до оцінки ефективності маркетингових заходів, зокрема, методів контролю фінансових та нефінансових показників результативності маркетингової діяльності. Досліджено особливості впровадження системи контролю в маркетинговій діяльності підприємств України, враховуючи специфіку вітчизняного ринку. Окреслено ключові проблеми, з якими стикаються підприємства під час організації маркетингового контролю, та визначено перспективи його удосконалення.In the qualification work, the theoretical and practical aspects of the control system in the marketing activities of enterprises were studied. The essence, significance, objectives, and functions of control in marketing activities were revealed, and the main stages of forming the control system and tools for its implementation were determined. An analysis of modern approaches to evaluating the effectiveness of marketing measures was conducted, including methods for controlling financial and non-financial performance indicators of marketing activities. The peculiarities of implementing a control system in the marketing activities of Ukrainian enterprises were examined, taking into account the specifics of the domestic market. Key issues faced by enterprises in organizing marketing control were outlined, and prospects for its improvement were identified.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБогатирець В. І. Система контролю в маркетинговій діяльності підприємства  Control system in the marketing activities of the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / В. І. Богатирець ; наук. кер. О. М. Верстяк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 63 с.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectсистема контролюuk_UK
dc.subjectcontrol systemuk_UK
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіuk_UK
dc.subjecteffectiveness of marketing activitiesuk_UK
dc.subjectфінансові показникиuk_UK
dc.subjectfinancial indicatorsuk_UK
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UK
dc.subjectmarketing toolsuk_UK
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UK
dc.subjectstrategic planninguk_UK
dc.titleСистема контролю в маркетинговій діяльності підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeControl system in the marketing activities of the enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:магістр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bogatyrets_073+.pdfосновний текст1.11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.