Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2882
Назва: Система контролю в маркетинговій діяльності підприємства
Інші назви: Control system in the marketing activities of the enterprise
Автори: Богатирець, Віктор Ігорович
Теми: маркетинг
marketing
система контролю
control system
ефективність маркетингової діяльності
effectiveness of marketing activities
фінансові показники
financial indicators
маркетингові інструменти
marketing tools
стратегічне планування
strategic planning
Дата публікації: 2024
Видавництво: Богатирець В. І. Система контролю в маркетинговій діяльності підприємства  Control system in the marketing activities of the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / В. І. Богатирець ; наук. кер. О. М. Верстяк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 63 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проведено дослідження теоретичних і практичних аспектів системи контролю в маркетинговій діяльності підприємств. Розкрито сутність, значення, цілі та функції контролю у маркетинговій діяльності, визначено основні етапи формування системи контролю та інструменти її реалізації. Проведено аналіз сучасних підходів до оцінки ефективності маркетингових заходів, зокрема, методів контролю фінансових та нефінансових показників результативності маркетингової діяльності. Досліджено особливості впровадження системи контролю в маркетинговій діяльності підприємств України, враховуючи специфіку вітчизняного ринку. Окреслено ключові проблеми, з якими стикаються підприємства під час організації маркетингового контролю, та визначено перспективи його удосконалення.In the qualification work, the theoretical and practical aspects of the control system in the marketing activities of enterprises were studied. The essence, significance, objectives, and functions of control in marketing activities were revealed, and the main stages of forming the control system and tools for its implementation were determined. An analysis of modern approaches to evaluating the effectiveness of marketing measures was conducted, including methods for controlling financial and non-financial performance indicators of marketing activities. The peculiarities of implementing a control system in the marketing activities of Ukrainian enterprises were examined, taking into account the specifics of the domestic market. Key issues faced by enterprises in organizing marketing control were outlined, and prospects for its improvement were identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2882
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bogatyrets_073+.pdfосновний текст1.11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.