Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2882
Title: Система контролю в маркетинговій діяльності підприємства
Other Titles: Control system in the marketing activities of the enterprise
Authors: Богатирець, Віктор Ігорович
Keywords: маркетинг
marketing
система контролю
control system
ефективність маркетингової діяльності
effectiveness of marketing activities
фінансові показники
financial indicators
маркетингові інструменти
marketing tools
стратегічне планування
strategic planning
Issue Date: 2024
Publisher: Богатирець В. І. Система контролю в маркетинговій діяльності підприємства  Control system in the marketing activities of the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / В. І. Богатирець ; наук. кер. О. М. Верстяк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 63 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі проведено дослідження теоретичних і практичних аспектів системи контролю в маркетинговій діяльності підприємств. Розкрито сутність, значення, цілі та функції контролю у маркетинговій діяльності, визначено основні етапи формування системи контролю та інструменти її реалізації. Проведено аналіз сучасних підходів до оцінки ефективності маркетингових заходів, зокрема, методів контролю фінансових та нефінансових показників результативності маркетингової діяльності. Досліджено особливості впровадження системи контролю в маркетинговій діяльності підприємств України, враховуючи специфіку вітчизняного ринку. Окреслено ключові проблеми, з якими стикаються підприємства під час організації маркетингового контролю, та визначено перспективи його удосконалення.In the qualification work, the theoretical and practical aspects of the control system in the marketing activities of enterprises were studied. The essence, significance, objectives, and functions of control in marketing activities were revealed, and the main stages of forming the control system and tools for its implementation were determined. An analysis of modern approaches to evaluating the effectiveness of marketing measures was conducted, including methods for controlling financial and non-financial performance indicators of marketing activities. The peculiarities of implementing a control system in the marketing activities of Ukrainian enterprises were examined, taking into account the specifics of the domestic market. Key issues faced by enterprises in organizing marketing control were outlined, and prospects for its improvement were identified.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2882
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bogatyrets_073+.pdfосновний текст1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.