Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2881
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБугай, Богдан Юрійович-
dc.date.accessioned2025-03-10T13:41:21Z-
dc.date.available2025-03-10T13:41:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2881-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі, в результаті опрацювання літературних джерел, досліджено теоретичні засади управління маркетингом підприємства, здійснено аналіз системи управління маркетинговими процесами на ТОВ «Ант ЛТД», розглянуто шляхи вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Ант ЛТД». Зокрема, запропоновано методику врахування маркетингових ризиків у діяльності ТОВ «Ант ЛТД», описано потенційний вплив факторів забезпечення ефективності маркетингової діяльності. На основі опрацьованого матеріалу студентом зроблені висновки та надані пропозиції з теми дослідження.In the qualification work, as a result of the study of literary sources, the theoretical principles of enterprise marketing management were studied, the marketing process management system at LLC «Ant LTD» was analyzed, ways to improve the management of marketing activities of LLC «Ant LTD» were considered. In particular, a methodology for taking into account marketing risks in the activities of LLC «Ant LTD» was proposed, the potential impact of factors ensuring the effectiveness of marketing activities was described. Based on the material studied, the student drew conclusions and provided suggestions on the topic of the study.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБугай Б. Ю. Управління маркетингом на підприємстві, що функціонує на міжнародному ринку  Marketing management in an enterprise operating in the international market : кваліфікаційна робота ; спец. 051 «Економіка» ОП «Міжнародна логістика та управління ланцюгами постачання» / Б. Ю. Бугай ; наук. кер. Ю. Б. Чаплінський. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 62 с.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectуправління маркетингомuk_UK
dc.subjectmarketing managementuk_UK
dc.subjectефективність маркетингуuk_UK
dc.subjectmarketing effectivenessuk_UK
dc.titleУправління маркетингом на підприємстві, що функціонує на міжнародному ринкуuk_UK
dc.title.alternativeMarketing management in an enterprise operating in the international marketuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bugay_051+.pdfосновний текст983.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.