Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГищук, Роман Миколайович / Hyshchuk, Roman-
dc.date.accessioned2025-03-10T13:33:16Z-
dc.date.available2025-03-10T13:33:16Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationDOI: https://doi.org/10.32837/11300.27539uk_UK
dc.identifier.isbn978-617-8181-04-8-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2880-
dc.description.abstractГостинність і рекреаційні послуги в широкому і загальному розумінні є основою туризму. Від їх якості залежить поведінка споживачів, рівень обслуговування і загалом всебічний розвиток відповідної продукції. Послуги гостинності, безсумнівно, позитивно впливають на економіку багатьох країн і регіонів. Проте внутрішній туризм і відпочинок в Україні все ще переживає непрості часи через продовження воєнного стану та наслідки пандемії COVID-19. Значна кількість готелів та інших туристичних компаній, пов'язаних з гостинністю, наразі відчуває значні проблеми у своєму подальшому розвитку. Ці ризики створюють труднощі для людей, які працюють у туристичному секторі або взаємодіють із ним як підрядники. У розділі монографії представлена оцінка сучасних регіональних особливостей розвитку туризму та визначення їх впливу на управління поведінкою споживачів рекреаційно-гостинних послуг в Україні та її регіонах в умовах пандемії, війни та соціальних кризових періодів. Також досліджено світовий та вітчизняний розвиток сфери гостинності в період пандемії COVID-19 та воєнного стану з основними тенденціями впливу на них туризму та соціокультурних запитів суспільства, зокрема потенціалу та перспектив лікування посттравматичного стресового розладу (ПТСР) за рахунок рекреаційних ресурсів місцевості. Результати наукових досліджень можуть бути використані органами державної влади та місцевого самоврядування для розробки та обґрунтування перспективних стратегічних планів організації, управління та розвитку територій Карпат у контексті управління поведінкою споживачів рекреаційно-гостинних послуг як умов регіонального розвитку туризму в кризові періоди. Теоретико-методичні та прикладні розробки разом із отриманими результатами можуть бути використані в подібних дослідженнях для формування перспективної стратегії транскордонного співробітництва Карпатських регіонів у подоланні сучасних кризових явищ у сфері гостинності, спричинених пандемією COVID-19 та воєнним станом.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherГищук Р. М. Регіональні особливості розвитку туризму в кризові періоди та їхній вплив на управління поведінкою споживачів послуг рекреації та гостинності. Перспективи ефективних управлінських рішень у бізнесі та проєктах : колективна монографія / Р. М. Гищук ; за наук. ред. проф. М. Д. Балджи. – Київ : ФОП Гуляєва В.М., 2024. – С.357–419.uk_UK
dc.subjectрекреаціяuk_UK
dc.subjectтуризмuk_UK
dc.subjectпослуги гостинностіuk_UK
dc.subjectпандемія COVID-19uk_UK
dc.subjectвоєнний станuk_UK
dc.subjectпосттравматичний стресовий розлад (ПТРС)uk_UK
dc.subjectкластерuk_UK
dc.subjectповедінка споживачаuk_UK
dc.subjectсоціальні мережіuk_UK
dc.titleРегіональні особливості розвитку туризму в кризові періоди та їхній вплив на управління поведінкою споживачів послуг рекреації та гостинностіuk_UK
dc.typeBook chapteruk_UK
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hyshchuk_regional features.pdfосновний текст1.45 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.