Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2879
Title: Використання цифрових інструментів у маркетинговій діяльності підприємства
Other Titles: Using digital tools in a company's marketing activities
Authors: Гулянич, Мирон Олегович
Keywords: поведінка споживачів
consumer behavior
соціальні медіа
social media
цифрові технології
digital technologies
продажі
sales
Issue Date: 2024
Publisher: Гулянич М. О. Використання цифрових інструментів у маркетинговій діяльності підприємства  Using digital tools in a company's marketing activities : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / М. О. Гулянич ; наук. кер. Ю. Б. Чаплінський. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 56 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі, в результаті опрацювання літературних джерел, досліджено теоретичні аспекти використання цифрових інструментів у маркетингу, обґрунтування впливу цифрових інструментів на поведінку споживачів і маркетингові процеси, здійснено аналіз використання цифрових інструментів у маркетинговій діяльності «Smart technics», проаналізовано ефективність використання соціальних медіа у просуванні продукції "Smart Technics", визначено роль інтернет-реклами та SEO у збільшенні продажів розглянуто рекомендації для вдосконалення маркетингової діяльності «Smart technics», зокрема, можливості оптимізації використання соціальних медіа для збільшення охоплення та продажів, впровадження інноваційних цифрових технологій для покращення клієнтського досвіду. На основі опрацьованого матеріалу студентом зроблені висновки та надані пропозиції з теми дослідження.In the qualification work, as a result of the study of literary sources, the theoretical aspects of the use of digital tools in marketing were studied, the impact of digital tools on consumer behavior and marketing processes was substantiated, the use of digital tools in the marketing activities of «Smart technics» was analyzed, the effectiveness of using social media in promoting «Smart Technics» products was analyzed, the role of online advertising and SEO in increasing sales was determined, recommendations for improving the marketing activities of “Smart technics” were considered, in particular, the possibilities of optimizing the use of social media to increase coverage and sales, the introduction of innovative digital technologies to improve the customer experience. Based on the material studied, the student drew conclusions and provided suggestions on the topic of the study.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2879
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gulyanych_073.pdfосновний текст385.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.