Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2877
Назва: Управління поведінкою споживачів вітчизняних послуг рекреації та гостинності в кризові періоди розвитку туризму
Інші назви: Management of Consumer Behavior of Domestic Recreation and Hospitality Services in Crisis Periods of Tourism Development
Автори: Гищук, Роман Миколайович / Hyshchuk, Roman
Крецький, Олександр Ілліч
Теми: поведінка споживачів
рекреація
туризм
гостинність
Дата публікації: тра-2024
Видавництво: Технодрук
Бібліографічний опис: Гищук Р. УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ ВІТЧИЗНЯНИХ ПОСЛУГ РЕКРЕАЦІЇ ТА ГОСТИННОСТІ В КРИЗОВІ ПЕРІОДИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ / Р. Гищук, О. Крецький // Фінансово-економічні, соціальні та правові аспекти розвитку регіонів: загрози та виклики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24 трав. 2024 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2024. – С.322–326.
Короткий огляд (реферат): Hospitality and recreation services in a broad and general sense are the basis of tourism. Their quality affects the behavior of consumers, the level of service, and in general the comprehensive development of the respective products. Hospitality services, without a doubt, have a positive effect on the economy of many countries and regions. The current features of the development of domestic tourism and their influence on the management of the behavior of consumers of recreation and hospitality services in the conditions of pandemic, war and social crisis periods are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2877
Розташовується у зібраннях:06.01.01 Загальні проблеми економіки (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
konf_24_05_2024_тези Гищук_Крецький.pdfосновний текст264.41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.