Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2876
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБадяк, Федір Володимирович-
dc.date.accessioned2025-03-10T12:43:10Z-
dc.date.available2025-03-10T12:43:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2876-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі, в результаті опрацювання літературних джерел, досліджено теоретичні аспекти формування маркетингового механізму на підприємствах, здійснено дослідження формування маркетингового механізму розвитку підприємства, розглянуто шляхи вдосконалення методичних підходів до визначення ефективності управління маркетинговим механізмом ПАТ СК «Універсальна». Зокрема, запропоновано методичний підхід до визначення потенціалу підвищення ефективності управління маркетингом ПАТ СК «Універсальна». На основі опрацьованого матеріалу студентом зроблені висновки та надані пропозиції з теми дослідження.In the qualification work, as a result of the study of literary sources, the theoretical aspects of the formation of a marketing mechanism at enterprises were investigated, a study of the formation of a marketing mechanism for the development of an enterprise was carried out, ways of improving methodological approaches to determining the effectiveness of management of the marketing mechanism of PJSC IK «Universalna» were considered. In particular, a methodological approach to determining the potential for increasing the effectiveness of marketing management of PJSC IK «Universalna» was proposed. Based on the material studied, the student made conclusions and provided suggestions on the topic of the study.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБадяк Ф. В. Формування маркетингового механізму підприємства з іноземними інвестиціями Formation of a marketing mechanism for an enterprise with foreign investments : кваліфікаційна робота ; спец. 051 «Економіка» ОП «Міжнародна логістика та управління ланцюгами постачання» / Ф. В. Бадяк ; наук. кер. І. Р. Лошенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 56 с.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectмаркетинговий механізмuk_UK
dc.subjectmarketing mechanismuk_UK
dc.subjectуправління маркетингомuk_UK
dc.subjectmarketing managementuk_UK
dc.subjectефективність управління маркетингомuk_UK
dc.subjecteffectiveness of marketing managementuk_UK
dc.titleФормування маркетингового механізму підприємства з іноземними інвестиціямиuk_UK
dc.title.alternativeFormation of a marketing mechanism for an enterprise with foreign investmentsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:магістр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Badyak_051+.pdfосновний текст1.48 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.