Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2876
Title: Формування маркетингового механізму підприємства з іноземними інвестиціями
Other Titles: Formation of a marketing mechanism for an enterprise with foreign investments
Authors: Бадяк, Федір Володимирович
Keywords: маркетинг
marketing
маркетинговий механізм
marketing mechanism
управління маркетингом
marketing management
ефективність управління маркетингом
effectiveness of marketing management
Issue Date: 2024
Publisher: Бадяк Ф. В. Формування маркетингового механізму підприємства з іноземними інвестиціями Formation of a marketing mechanism for an enterprise with foreign investments : кваліфікаційна робота ; спец. 051 «Економіка» ОП «Міжнародна логістика та управління ланцюгами постачання» / Ф. В. Бадяк ; наук. кер. І. Р. Лошенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 56 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі, в результаті опрацювання літературних джерел, досліджено теоретичні аспекти формування маркетингового механізму на підприємствах, здійснено дослідження формування маркетингового механізму розвитку підприємства, розглянуто шляхи вдосконалення методичних підходів до визначення ефективності управління маркетинговим механізмом ПАТ СК «Універсальна». Зокрема, запропоновано методичний підхід до визначення потенціалу підвищення ефективності управління маркетингом ПАТ СК «Універсальна». На основі опрацьованого матеріалу студентом зроблені висновки та надані пропозиції з теми дослідження.In the qualification work, as a result of the study of literary sources, the theoretical aspects of the formation of a marketing mechanism at enterprises were investigated, a study of the formation of a marketing mechanism for the development of an enterprise was carried out, ways of improving methodological approaches to determining the effectiveness of management of the marketing mechanism of PJSC IK «Universalna» were considered. In particular, a methodological approach to determining the potential for increasing the effectiveness of marketing management of PJSC IK «Universalna» was proposed. Based on the material studied, the student made conclusions and provided suggestions on the topic of the study.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2876
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Badyak_051+.pdfосновний текст1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.