Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2876
Назва: Формування маркетингового механізму підприємства з іноземними інвестиціями
Інші назви: Formation of a marketing mechanism for an enterprise with foreign investments
Автори: Бадяк, Федір Володимирович
Теми: маркетинг
marketing
маркетинговий механізм
marketing mechanism
управління маркетингом
marketing management
ефективність управління маркетингом
effectiveness of marketing management
Дата публікації: 2024
Видавництво: Бадяк Ф. В. Формування маркетингового механізму підприємства з іноземними інвестиціями Formation of a marketing mechanism for an enterprise with foreign investments : кваліфікаційна робота ; спец. 051 «Економіка» ОП «Міжнародна логістика та управління ланцюгами постачання» / Ф. В. Бадяк ; наук. кер. І. Р. Лошенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 56 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі, в результаті опрацювання літературних джерел, досліджено теоретичні аспекти формування маркетингового механізму на підприємствах, здійснено дослідження формування маркетингового механізму розвитку підприємства, розглянуто шляхи вдосконалення методичних підходів до визначення ефективності управління маркетинговим механізмом ПАТ СК «Універсальна». Зокрема, запропоновано методичний підхід до визначення потенціалу підвищення ефективності управління маркетингом ПАТ СК «Універсальна». На основі опрацьованого матеріалу студентом зроблені висновки та надані пропозиції з теми дослідження.In the qualification work, as a result of the study of literary sources, the theoretical aspects of the formation of a marketing mechanism at enterprises were investigated, a study of the formation of a marketing mechanism for the development of an enterprise was carried out, ways of improving methodological approaches to determining the effectiveness of management of the marketing mechanism of PJSC IK «Universalna» were considered. In particular, a methodological approach to determining the potential for increasing the effectiveness of marketing management of PJSC IK «Universalna» was proposed. Based on the material studied, the student made conclusions and provided suggestions on the topic of the study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2876
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Badyak_051+.pdfосновний текст1.48 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.