Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2870
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІвасюта, Роман Ігорович-
dc.date.accessioned2025-03-10T10:37:38Z-
dc.date.available2025-03-10T10:37:38Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2870-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі, в результаті опрацювання літературних джерел, досліджено теоретичні основи формування стратегії конкурентоспроможності підприємства, здійснено дослідження особливостей формування маркетингової стратегії ТОВ «Сітка Захід», розглянуто шляхи вдосконалення використання маркетингової стратегії конкурентоспроможності ТОВ «Сітка Захід». Зокрема, запропоновано методику моделювання та алгоритмізації маркетингової стратегії конкуренції, впроваджено діагностику конкурентоспроможного потенціалу ТОВ «Сітка Захід». На основі опрацьованого матеріалу студентом зроблені висновки та надані пропозиції з теми дослідження.In the qualification work, as a result of the study of literary sources, the theoretical foundations of the formation of the enterprise’s competitiveness strategy were investigated, the features of the formation of the marketing strategy of LLC «Sitka Zakhid» were studied, ways of improving the use of the marketing strategy of the competitiveness of LLC «Sitka Zakhid» were considered. In particular, a methodology for modeling and algorithmization of the marketing strategy of competition was proposed, and diagnostics of the competitive potential of LLC «Sitka Zakhid» was implemented. Based on the material studied, the student made conclusions and provided suggestions on the topic of the research.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherІвасюта Р. І. Маркетингова стратегія конкурентоспроможності підприємства на міжнародному ринку  Marketing strategy for the competitiveness of an enterprise in the international market : кваліфікаційна робота ; спец. 051 «Економіка» ОП «Міжнародна логістика та управління ланцюгами постачання» / Р. І. Івасюта ; наук. кер. Ю. Б. Чаплінський. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 59 с.uk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectmarketing strategyuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.subjectпотенціалuk_UK
dc.subjectpotentialuk_UK
dc.titleМаркетингова стратегія конкурентоспроможності підприємства на міжнародному ринкуuk_UK
dc.title.alternativeMarketing strategy for the competitiveness of an enterprise in the international marketuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:магістр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ivasyuta_051+.pdfосновний текст820.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.