Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2870
Название: Маркетингова стратегія конкурентоспроможності підприємства на міжнародному ринку
Другие названия: Marketing strategy for the competitiveness of an enterprise in the international market
Авторы: Івасюта, Роман Ігорович
Ключевые слова: маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентоспроможність
competitiveness
потенціал
potential
Дата публикации: 2024
Издатель: Івасюта Р. І. Маркетингова стратегія конкурентоспроможності підприємства на міжнародному ринку  Marketing strategy for the competitiveness of an enterprise in the international market : кваліфікаційна робота ; спец. 051 «Економіка» ОП «Міжнародна логістика та управління ланцюгами постачання» / Р. І. Івасюта ; наук. кер. Ю. Б. Чаплінський. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 59 с.
Аннотация: У кваліфікаційній роботі, в результаті опрацювання літературних джерел, досліджено теоретичні основи формування стратегії конкурентоспроможності підприємства, здійснено дослідження особливостей формування маркетингової стратегії ТОВ «Сітка Захід», розглянуто шляхи вдосконалення використання маркетингової стратегії конкурентоспроможності ТОВ «Сітка Захід». Зокрема, запропоновано методику моделювання та алгоритмізації маркетингової стратегії конкуренції, впроваджено діагностику конкурентоспроможного потенціалу ТОВ «Сітка Захід». На основі опрацьованого матеріалу студентом зроблені висновки та надані пропозиції з теми дослідження.In the qualification work, as a result of the study of literary sources, the theoretical foundations of the formation of the enterprise’s competitiveness strategy were investigated, the features of the formation of the marketing strategy of LLC «Sitka Zakhid» were studied, ways of improving the use of the marketing strategy of the competitiveness of LLC «Sitka Zakhid» were considered. In particular, a methodology for modeling and algorithmization of the marketing strategy of competition was proposed, and diagnostics of the competitive potential of LLC «Sitka Zakhid» was implemented. Based on the material studied, the student made conclusions and provided suggestions on the topic of the research.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2870
Располагается в коллекциях:магістр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ivasyuta_051+.pdfосновний текст820.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.