Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2867
Назва: Мультиканальність як основний тренд у розвитку логістичних послуг
Інші назви: Multichannel as the main trend in the development of logistics services
Автори: Рацин, Олег Русланович
Теми: мультиканальність
multichannel
логістичні послуги
logistic services
цифровізація
digitization
клієнтоорієнтованість
customer orientation
омніканальність
omnichannel
Дата публікації: 2024
Видавництво: Рацин О. Р. Мультиканальність як основний тренд у розвитку логістичних послуг  Multichannel as the main trend in the development of logistics services : кваліфікаційна робота ; спец. 051 «Економіка» ОП «Міжнародна логістика та управління ланцюгами постачання» / О. Р. Рацин ; наук. кер. Ю. Г. Королюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 59 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто сутність мультиканальності у сфері логістичних послуг та її вплив на ефективність функціонування компаній. Узагальнено основні принципи мультиканального обслуговування клієнтів, визначено ключові тенденції та виклики, з якими стикаються логістичні підприємства в умовах цифровізації. Проведено аналіз мультиканальних рішень, які впроваджує ТОВ «Нова Пошта», оцінено їх ефективність у порівнянні з конкурентами. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення мультиканальних стратегій, зокрема шляхом інтеграції омніканальних підходів та сучасних технологічних рішень для покращення клієнтського досвіду та підвищення операційної ефективності компанії.The qualification work examines the essence of multichanneling in the field of logistics services and its impact on the efficiency of companies. The key principles of multichannel customer service are summarized, and the main trends and challenges faced by logistics enterprises in the digitalization era are identified. The study analyzes multichannel solutions implemented by Nova Poshta LLC and evaluates their effectiveness compared to competitors. Recommendations for improving multichannel strategies are proposed, including the integration of omnichannel approaches and advanced technological solutions to enhance customer experience and increase the operational efficiency of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2867
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Racin_051+.pdfосновний текст1.32 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.