Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2856
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Formation of the enterprise's marketing strategy
Автори: Гладун, Роман Ярославович
Теми: маркетинг
marketing
стратегія
strategy
стратегічний розвиток
strategic development
маркетинговий потенціал
marketing potential
Дата публікації: 2024
Видавництво: Гладун Р. Я. Формування маркетингової стратегії підприємства = Formation of the enterprise's marketing strategy : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / Р. Я. Гладун ; наук. кер. Ю. Б.Чаплінський. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 56 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі, в результаті опрацювання літературних джерел, досліджено теоретико-методологічні основи формування маркетингової стратегії підприємства, здійснено дослідження маркетингової стратегії розвитку ПАТ СК «Універсальна», моніторинг маркетингового потенціалу стратегічного розвитку підприємств, розглянуто напрямки удосконалення процесу формування маркетингових стратегій ПАТ СК «Універсальна». Зокрема, запропоновано шляхи оптимізації стратегічного набору розвитку підприємств, підвищення якості маркетингових стратегій розвитку ПАТ СК «Універсальна». На основі опрацьованого матеріалу студентом зроблені висновки та надані пропозиції з теми дослідження.In the qualification work, as a result of the study of literary sources, the theoretical and methodological foundations of the formation of the enterprise's marketing strategy were investigated, a study of the marketing strategy for the development of PJSC ІK «Universalna» was carried out, the marketing potential of the strategic development of enterprises was monitored, and directions for improving the process of forming marketing strategies for PJSC ІK «Universalna» were considered. In particular, ways were proposed to optimize the strategic set of enterprise development, improve the quality of marketing strategies for the development of PJSC ІK «Universalna». Based on the material studied, the student made conclusions and provided suggestions on the topic of the study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2856
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gladun_073+.pdfосновний текст1.58 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.