Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2843
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНесіна-Паскар, Діана Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-03-07T10:21:24Z-
dc.date.available2025-03-07T10:21:24Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2843-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглядаються соціальні мережі як потужний інструмент комунікації, який кардинально змінив спосіб взаємодії між споживачами та підприємствами, вони надають користувачам можливість обмінюватися інформацією, ділитися думками та відгуками, а також впливати на вибір товарів і послуг. На основі документів про фінансовогосподарську діяльність підприємства, досліджено організаційноуправлінську характеристику, здійснено економічний аналіз підприємства, а також аналіз поточної маркетингової стратегії У результаті проведеного дослідження запропоновано методологію дослідження споживчого вибору. The qualification work considers social networks as a powerful communication tool that has radically changed the way consumers and businesses interact, they provide users with the opportunity to exchange information, share opinions and feedback, and influence the choice of goods and services. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics were studied, an economic analysis of the enterprise was carried out, as well as an analysis of the current marketing strategy. As a result of the study, a methodology for studying consumer choice was proposed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНесіна-Паскар Д. О. Аналіз впливу соціальних мереж на споживачів та їхній вплив на маркетингову стратегію підприємства  Analysis of the influence of social networks on consumers and their influence on the marketing strategy of the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / Д. О. Несіна-Паскар ; наук. кер. Ю. А. Урсакій. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 69 с.uk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.subjectсоціальні мережіuk_UK
dc.subjectsocial networksuk_UK
dc.subjectспоживачіuk_UK
dc.subjectconsumersuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectstrategyuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectmarketing strategyuk_UK
dc.titleАналіз впливу соціальних мереж на споживачів та їхній вплив на маркетингову стратегію підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeAnalysis of the influence of social networks on consumers and their influence on the marketing strategy of the enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:магістр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Nesina-Paskar_073+.pdfосновний текст1.19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.