Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2843
Title: Аналіз впливу соціальних мереж на споживачів та їхній вплив на маркетингову стратегію підприємства
Other Titles: Analysis of the influence of social networks on consumers and their influence on the marketing strategy of the enterprise
Authors: Несіна-Паскар, Діана Олександрівна
Keywords: управління
management
соціальні мережі
social networks
споживачі
consumers
стратегія
strategy
маркетингова стратегія
marketing strategy
Issue Date: 2024
Publisher: Несіна-Паскар Д. О. Аналіз впливу соціальних мереж на споживачів та їхній вплив на маркетингову стратегію підприємства  Analysis of the influence of social networks on consumers and their influence on the marketing strategy of the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / Д. О. Несіна-Паскар ; наук. кер. Ю. А. Урсакій. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 67 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглядаються соціальні мережі як потужний інструмент комунікації, який кардинально змінив спосіб взаємодії між споживачами та підприємствами, вони надають користувачам можливість обмінюватися інформацією, ділитися думками та відгуками, а також впливати на вибір товарів і послуг. На основі документів про фінансовогосподарську діяльність підприємства, досліджено організаційноуправлінську характеристику, здійснено економічний аналіз підприємства, а також аналіз поточної маркетингової стратегії У результаті проведеного дослідження запропоновано методологію дослідження споживчого вибору. The qualification work considers social networks as a powerful communication tool that has radically changed the way consumers and businesses interact, they provide users with the opportunity to exchange information, share opinions and feedback, and influence the choice of goods and services. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics were studied, an economic analysis of the enterprise was carried out, as well as an analysis of the current marketing strategy. As a result of the study, a methodology for studying consumer choice was proposed.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2843
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesina-Paskar_073.pdfосновний текст473.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.