Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2843
Назва: Аналіз впливу соціальних мереж на споживачів та їхній вплив на маркетингову стратегію підприємства
Інші назви: Analysis of the influence of social networks on consumers and their influence on the marketing strategy of the enterprise
Автори: Несіна-Паскар, Діана Олександрівна
Теми: управління
management
соціальні мережі
social networks
споживачі
consumers
стратегія
strategy
маркетингова стратегія
marketing strategy
Дата публікації: 2024
Видавництво: Несіна-Паскар Д. О. Аналіз впливу соціальних мереж на споживачів та їхній вплив на маркетингову стратегію підприємства  Analysis of the influence of social networks on consumers and their influence on the marketing strategy of the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / Д. О. Несіна-Паскар ; наук. кер. Ю. А. Урсакій. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 69 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглядаються соціальні мережі як потужний інструмент комунікації, який кардинально змінив спосіб взаємодії між споживачами та підприємствами, вони надають користувачам можливість обмінюватися інформацією, ділитися думками та відгуками, а також впливати на вибір товарів і послуг. На основі документів про фінансовогосподарську діяльність підприємства, досліджено організаційноуправлінську характеристику, здійснено економічний аналіз підприємства, а також аналіз поточної маркетингової стратегії У результаті проведеного дослідження запропоновано методологію дослідження споживчого вибору. The qualification work considers social networks as a powerful communication tool that has radically changed the way consumers and businesses interact, they provide users with the opportunity to exchange information, share opinions and feedback, and influence the choice of goods and services. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics were studied, an economic analysis of the enterprise was carried out, as well as an analysis of the current marketing strategy. As a result of the study, a methodology for studying consumer choice was proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2843
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nesina-Paskar_073+.pdfосновний текст1.19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.