Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2838
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii-
dc.date.accessioned2025-03-06T19:54:27Z-
dc.date.available2025-03-06T19:54:27Z-
dc.date.issued2024-12-19-
dc.identifier.otherУДК 339.138:332.146.2-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2838-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто особливості застосування елементів комплексу маркетингу територіальними громадами. The paper examines the features of the application of marketing mix elements by territorial communities.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД / Ю. Б. Чаплінський // Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів : тези доп. XIX Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 груд. 2024 р., Хмельницький / ХНУ. – Хмельницький : ХНУ, 2024. – С. 240–243.uk_UK
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UK
dc.subjectmarketing mixuk_UK
dc.subjectтериторіальна громадаuk_UK
dc.subjectterritorial communityuk_UK
dc.titleЗастосування елементів комплексу маркетингу для розвитку територіальних громадuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Застосування елементів комплексу маркетингу для розвитку.pdfосновний текст1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.