Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2838
Назва: Застосування елементів комплексу маркетингу для розвитку територіальних громад
Автори: Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
Теми: комплекс маркетингу
marketing mix
територіальна громада
territorial community
Дата публікації: 19-гру-2024
Видавництво: Чаплінський Ю. Б. ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД / Ю. Б. Чаплінський // Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів : тези доп. XIX Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 груд. 2024 р., Хмельницький / ХНУ. – Хмельницький : ХНУ, 2024. – С. 240–243.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто особливості застосування елементів комплексу маркетингу територіальними громадами. The paper examines the features of the application of marketing mix elements by territorial communities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2838
Розташовується у зібраннях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Застосування елементів комплексу маркетингу для розвитку.pdfосновний текст1.35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.