Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2838
Название: Застосування елементів комплексу маркетингу для розвитку територіальних громад
Авторы: Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
Ключевые слова: комплекс маркетингу
marketing mix
територіальна громада
territorial community
Дата публикации: 19-дек-2024
Издатель: Чаплінський Ю. Б. ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД / Ю. Б. Чаплінський // Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів : тези доп. XIX Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 груд. 2024 р., Хмельницький / ХНУ. – Хмельницький : ХНУ, 2024. – С. 240–243.
Аннотация: У роботі розглянуто особливості застосування елементів комплексу маркетингу територіальними громадами. The paper examines the features of the application of marketing mix elements by territorial communities.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2838
Располагается в коллекциях:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Застосування елементів комплексу маркетингу для розвитку.pdfосновний текст1.35 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.