Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2838
Title: Застосування елементів комплексу маркетингу для розвитку територіальних громад
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
Keywords: комплекс маркетингу
marketing mix
територіальна громада
territorial community
Issue Date: 19-Dec-2024
Publisher: Чаплінський Ю. Б. ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД / Ю. Б. Чаплінський // Маркетингові технології в умовах євроінтеграційних процесів : тези доп. XIX Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 груд. 2024 р., Хмельницький / ХНУ. – Хмельницький : ХНУ, 2024. – С. 240–243.
Abstract: У роботі розглянуто особливості застосування елементів комплексу маркетингу територіальними громадами. The paper examines the features of the application of marketing mix elements by territorial communities.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2838
Appears in Collections:06.81.03 Основи підприємництва, маркетингу (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Застосування елементів комплексу маркетингу для розвитку.pdfосновний текст1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.