Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii-
dc.contributor.authorЧаплінська, Катерина Юріївна-
dc.date.accessioned2025-03-06T18:17:56Z-
dc.date.available2025-03-06T18:17:56Z-
dc.date.issued2024-11-21-
dc.identifier.otherУДК 658-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2833-
dc.description.abstractУ роботі досліджено особливості та джерела фінансового забезпечення маркетингової діяльності підприємства. The work examines the peculiarities and sources of financial support for the enterprise's marketing activities.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ / Ю. Б. Чаплінський, К. Ю. Чаплінська // Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. конф., 21 листоп. 2024 р., м. Полтава / ПДАУ. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С.410–412.uk_UK
dc.subjectфінансиuk_UK
dc.subjectfinancesuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjectфінансове забезпеченняuk_UK
dc.subjectfinancial supportuk_UK
dc.titleФінансове забезпечення маркетингової діяльностіuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фінансове забезпечення маркетингової діяльності.pdfосновний текст780.64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.