Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2833
Назва: Фінансове забезпечення маркетингової діяльності
Автори: Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
Чаплінська, Катерина Юріївна
Теми: фінанси
finances
маркетинг
marketing
фінансове забезпечення
financial support
Дата публікації: 21-лис-2024
Видавництво: Чаплінський Ю. Б. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ / Ю. Б. Чаплінський, К. Ю. Чаплінська // Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики : матеріали ХІ Всеукр. наук.-практ. конф., 21 листоп. 2024 р., м. Полтава / ПДАУ. – Полтава : ПДАУ, 2024. – С.410–412.
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено особливості та джерела фінансового забезпечення маркетингової діяльності підприємства. The work examines the peculiarities and sources of financial support for the enterprise's marketing activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2833
Розташовується у зібраннях:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фінансове забезпечення маркетингової діяльності.pdfосновний текст780.64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.