Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/282
Назва: Потенціал виставково-ярмаркової діяльності у подоланні регіональних диспропорцій
Автори: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Вдовічен, Анатолій Анатолійович
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вдовічена О. Г. Потенціал виставково-ярмаркової діяльності у подоланні регіональних диспропорцій : монографія / О. Г. Вдовічена (розділ 2, 3, 4), А. А. Вдовічен (розділ 1). – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. – 288 с.
Короткий огляд (реферат): В монографії представлено результати дослідження потенціалу виставково-ярмаркової діяльності у подоланні регіональних диспропорцій, а також як фактора соціально-економічного розвитку регіону. Проблематику розкрито на інноваційно-логічних засадах. Висновки представлені в монографії ґрунтуються на результатах багатьох порівняльних досліджень, проведених авторами. Досліджено суть виставково-ярмаркової діяльності та особливості її впливу на зростання регіону та визначене місце виставково-ярмаркової діяльності в концепції факторів регіонального розвитку. Авторами здійснено оцінку виставково-ярмаркової системи регіонів України: як інфраструктурної підсистеми, як виду економічної діяльності, як сегмента маркетингових комунікацій. Запропоновано ключові положення стратегії розвитку виставково-ярмаркової діяльності в Україні та визначено пріоритетні завдання розвитку виставковоярмаркової діяльності у регіональному вимірі. Монографія буде корисною для науковців, практиків викладачів та студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/282
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
100.pdfОсновний текст14.95 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.