Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii-
dc.contributor.authorЧаплінська, Катерина Юріївна-
dc.date.accessioned2025-03-05T20:41:14Z-
dc.date.available2025-03-05T20:41:14Z-
dc.date.issued2024-11-13-
dc.identifier.otherУДК 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2828-
dc.description.abstractУ роботі визначено основні цілі та інструменти маркетингового менеджменту в сучасних умовах. The work defines the main goals and tools of marketing management in modern conditionsuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. ЦІЛІ ТА ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ / Ю. Б. Чаплінський, К. Ю. Чаплінс ька // Перспективи розвитку управлінських систем у соціальній та економічній сферах України: теорія і практика : VIІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф.,13 листоп. 2024 р., м. Київ / КСУ ім. Бориса Грінченка. – Київ : КСУ ім. Бориса Грінченка. – 2024. – С.217–225.uk_UK
dc.subjectціліuk_UK
dc.subjectgoalsuk_UK
dc.subjectінструментиuk_UK
dc.subjecttoolsuk_UK
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UK
dc.subjectmarketing managementuk_UK
dc.titleЦілі та інструменти маркетингового менеджменту в сучасних умовахuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цілі та інструменти маркетингового.pdfосновний текст931.28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.