Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2828
Название: Цілі та інструменти маркетингового менеджменту в сучасних умовах
Авторы: Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
Чаплінська, Катерина Юріївна
Ключевые слова: цілі
goals
інструменти
tools
маркетинговий менеджмент
marketing management
Дата публикации: 13-ноя-2024
Издатель: Чаплінський Ю. Б. ЦІЛІ ТА ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ / Ю. Б. Чаплінський, К. Ю. Чаплінс ька // Перспективи розвитку управлінських систем у соціальній та економічній сферах України: теорія і практика : VIІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф.,13 листоп. 2024 р., м. Київ / КСУ ім. Бориса Грінченка. – Київ : КСУ ім. Бориса Грінченка. – 2024. – С.217–225.
Аннотация: У роботі визначено основні цілі та інструменти маркетингового менеджменту в сучасних умовах. The work defines the main goals and tools of marketing management in modern conditions
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2828
Располагается в коллекциях:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Цілі та інструменти маркетингового.pdfосновний текст931.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.