Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2828
Title: Цілі та інструменти маркетингового менеджменту в сучасних умовах
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
Чаплінська, Катерина Юріївна
Keywords: цілі
goals
інструменти
tools
маркетинговий менеджмент
marketing management
Issue Date: 13-Nov-2024
Publisher: Чаплінський Ю. Б. ЦІЛІ ТА ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ / Ю. Б. Чаплінський, К. Ю. Чаплінс ька // Перспективи розвитку управлінських систем у соціальній та економічній сферах України: теорія і практика : VIІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф.,13 листоп. 2024 р., м. Київ / КСУ ім. Бориса Грінченка. – Київ : КСУ ім. Бориса Грінченка. – 2024. – С.217–225.
Abstract: У роботі визначено основні цілі та інструменти маркетингового менеджменту в сучасних умовах. The work defines the main goals and tools of marketing management in modern conditions
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2828
Appears in Collections:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Цілі та інструменти маркетингового.pdfосновний текст931.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.