Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2827
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii-
dc.date.accessioned2025-03-05T20:25:05Z-
dc.date.available2025-03-05T20:25:05Z-
dc.date.issued2024-05-24-
dc.identifier.issnУДК 339.138.-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2827-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто перспективи впровадження у практичну діяльність підприємств цифрового маркетингу як інструмент маркетингових комунікацій підприємства. The paper examines the prospects of introducing digital marketing into the practical activities of enterprises as a tool of marketing communications of the enterprise.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧаплінський Ю. Б. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА / Ю. Б. Чаплінський // Фінансово-економічні, соціальні та правові аспекти розвитку регіонів: загрози та виклики : Міжнар. наук.-практ. конф., 24 трав. 2024 р., м. Чернівці / ЧТЕІ. – Чернівці : Технодрук, 2024. – С. 275–278.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectMarketinguk_UK
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UK
dc.subjectmarketing communicationsuk_UK
dc.subjectцифровий маркетингuk_UK
dc.subjectdigital marketinguk_UK
dc.titleЦифровий маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій підприємстваuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Цифровий маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій підприємства.pdfосновний текст7.16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.