Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2827
Название: Цифровий маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій підприємства
Авторы: Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
Ключевые слова: маркетинг
Marketing
маркетингові комунікації
marketing communications
цифровий маркетинг
digital marketing
Дата публикации: 24-мая-2024
Издатель: Чаплінський Ю. Б. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА / Ю. Б. Чаплінський // Фінансово-економічні, соціальні та правові аспекти розвитку регіонів: загрози та виклики : Міжнар. наук.-практ. конф., 24 трав. 2024 р., м. Чернівці / ЧТЕІ. – Чернівці : Технодрук, 2024. – С. 275–278.
Аннотация: В роботі розглянуто перспективи впровадження у практичну діяльність підприємств цифрового маркетингу як інструмент маркетингових комунікацій підприємства. The paper examines the prospects of introducing digital marketing into the practical activities of enterprises as a tool of marketing communications of the enterprise.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2827
ISSN: УДК 339.138.
Располагается в коллекциях:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Цифровий маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій підприємства.pdfосновний текст7.16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.