Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2827
Title: Цифровий маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій підприємства
Authors: Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
Keywords: маркетинг
Marketing
маркетингові комунікації
marketing communications
цифровий маркетинг
digital marketing
Issue Date: 24-May-2024
Publisher: Чаплінський Ю. Б. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА / Ю. Б. Чаплінський // Фінансово-економічні, соціальні та правові аспекти розвитку регіонів: загрози та виклики : Міжнар. наук.-практ. конф., 24 трав. 2024 р., м. Чернівці / ЧТЕІ. – Чернівці : Технодрук, 2024. – С. 275–278.
Abstract: В роботі розглянуто перспективи впровадження у практичну діяльність підприємств цифрового маркетингу як інструмент маркетингових комунікацій підприємства. The paper examines the prospects of introducing digital marketing into the practical activities of enterprises as a tool of marketing communications of the enterprise.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2827
ISSN: УДК 339.138.
Appears in Collections:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.