Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2827
Назва: Цифровий маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій підприємства
Автори: Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
Теми: маркетинг
Marketing
маркетингові комунікації
marketing communications
цифровий маркетинг
digital marketing
Дата публікації: 24-тра-2024
Видавництво: Чаплінський Ю. Б. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА / Ю. Б. Чаплінський // Фінансово-економічні, соціальні та правові аспекти розвитку регіонів: загрози та виклики : Міжнар. наук.-практ. конф., 24 трав. 2024 р., м. Чернівці / ЧТЕІ. – Чернівці : Технодрук, 2024. – С. 275–278.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто перспективи впровадження у практичну діяльність підприємств цифрового маркетингу як інструмент маркетингових комунікацій підприємства. The paper examines the prospects of introducing digital marketing into the practical activities of enterprises as a tool of marketing communications of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2827
ISSN: УДК 339.138.
Розташовується у зібраннях:06.81.55 Збут продукції, маркетинг (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цифровий маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій підприємства.pdfосновний текст7.16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.