Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/282
Title: Потенціал виставково-ярмаркової діяльності у подоланні регіональних диспропорцій
Authors: Вдовічен, Анатолій Анатолійович
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Issue Date: 2014
Publisher: Потенціал виставково-ярмаркової діяльності у подоланні регіональних диспропорцій [Текст] : монографія / О.Г. Вдовічена (розділ 2, 3, 4), А.А. Вдовічен (розділ 1). – Чернівці: Чернів. торг.-ек. ін-т КНТЕУ. – 288 с.
Abstract: В монографії представлено результати дослідження потенціалу виставково-ярмаркової діяльності у подоланні регіональних диспропорцій, а також як фактора соціально-економічного розвитку регіону. Проблематику розкрито на інноваційно-логічних засадах. Висновки представлені в монографії ґрунтуються на результатах багатьох порівняльних досліджень, проведених авторами. Досліджено суть виставково-ярмаркової діяльності та особливості її впливу на зростання регіону та визначене місце виставково-ярмаркової діяльності в концепції факторів регіонального розвитку. Авторами здійснено оцінку виставково-ярмаркової системи регіонів України: як інфраструктурної підсистеми, як виду економічної діяльності, як сегмента маркетингових комунікацій. Запропоновано ключові положення стратегії розвитку виставково-ярмаркової діяльності в Україні та визначено пріоритетні завдання розвитку виставковоярмаркової діяльності у регіональному вимірі. Монографія буде корисною для науковців, практиків викладачів та студентів.
Description: 1. Авдулов А.Н. Программы регионального развития в контексте государственной научно-технической политики: опыт США / А.Н. Авдулов, А.М. Кулькин; Рос. акад. наук. Ин-т науч. информ. по обществ. наукам. – М.: ИНИОН РАН , 1999. – 166 с. 2. Александрова Н.В. Выставочный менеджмент: стратегии управления и маркетинговые коммуникации / Н.В. Александрова, И.К. Филоненко. – Тула : Лев Толстой, 2006. – 384 с. 3. Александрова Н.В. Участие в выставке: формула успеха / Н.В. Александрова, Е.В. Сорокина, И.К. Филоненко. – М. : ПроНекст, 2003. – 142 с. 4. Амосов О.Ю. Регіонально-адміністративний менеджмент : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О.Ю. Амосов, В.В. Мамонова, О.В. Безуглий та ін.; за ред. В.В. Мамонової / Нац. акад. держ. упр. при Президентові України; Харк. регіон. ін-т держ. упр. – X. : Магістр, 2010. – 188 с. 5. Аналітичний звіт: регіональний розвиток та державна регіональна політика в Україні: стан і перспективи змін у контексті глобальних викликів та європейських стандартів політики [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://surdp.eu/analytical-report/ 6. Анимица Е.Г. В поисках новой парадигмы регионального развития / Е.Г. Анимица, В.П. Иваницкий, Э.В. Пешина / Рос. акад. наук; Ин-т философии и права; Центр проблем федерализма. – Екатеринбург : УрО РАН, 2005. – 105 с. 7. Базилевич В. Історія економічних учень: Підручник / Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка / Віктор Дмитрович Базилевич (ред.). – К. : Знання, 2004. – 1300с. 8. Барбаков О.М. Регион как объект управления [Электронный ресурс] / А. Барбаков. – Режим доступа : http://www.ecsosman.edu.ru/images/pubs/2006/06/l9/0000280099/012B arbakov.pdf. 9. Барро Р. Дж., Сала-И-Мартин Х. Экономичекий рост / Р. Дж. Барро, Х. Сала-И-Мартин; пер. с англ. – М. : БИНОМ. Лаборатория знаний, 2010. – 824 с.: ил. Вд о в і ч ена О. Г ., В д о в і ч е н А .А . 197 10. Бєлєнський П.Ю. Теоретико-методологічні засади регіонального розвитку економіки України / П.Ю. Бєлєнський, О.О. Другов // Регіональна економіка. – 2006. – №4 (42). – С. 7–17. 11. Бернет Дж. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Дж. Бернет, С. Мориарти; пер. с англ. под ред. С.Г. Божук. – СПб. : Питер, 2001. – 864 с. 12. Бердышев С.Н. Организация выставочной деятельности: учеб. пособие / С.Н. Бердышев. – Корпорація Дашков и К 0 , 2010. – 228 с. 13. Бойетт Дж. Гуру маркетинга / Джозеф Бойетт, Джимми Бойетт. – М. : Эксмо, 2004. – 320 с. 14. Болдін О.С. Організаційно-правовий механізм державного регулювання виставково-ярмаркової діяльності в Україні [Електронний ресурс] / О.С. Болдін // Держава та регіони. Серія: Державне управління. - 2010. - № 4. - Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_du/2010_4/files/DU410_11. pd 15. Быстров Ю., Молчановский Е., Секерин В. Выставки – инструмент маркетинга / Ю. Быстров, Е. Молчановский, В. Секерин // Маркетинг. – 2005. – № 3(82). – С. 64–71. 16. Валюх A.M. Стратегія регіонального розвитку інноваційної діяльності (організація та управління) : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.10.01 / Валюх Андрій Миколайович. – К., 2005. – 20 с. 17. Васильева М.В. Государственный финансовый контроль в управлении регионом [Электронный ресурс] / М.В. Васильева. – Режим доступа : http://www.smartcat.ru/RegionEconomic/portfolioE.shtml. 18. Вдовічен А.А. Теоретичні підходи дослідження категорії диспропорції / А.А. Вдовічен // Вісник Чернівецького торговельноекономічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2011. – Вип. ІІІ (43). Економічні науки. – С. 62-73 – 400с. 19. Вдовічен А.А. Вплив глобальних економічних диспропорцій на конкурентоспроможність національних економік / А.А. Вдовічен // Теоретичні та прикладні аспекти становлення та розвитку конкурентоспроможної економіки: Матеріали Міжвузівської науковопрактичної конференції (м. Кривий Ріг, 25 листопада 2011р.). – Кривий Ріг: Видавничий центр КТУ, 2011. – С. 234-236. – 311 с. П ОТ Е Н Ц І А Л В И С ТА ВК ОВО- Я Р М А РК ОВ О Ї Д І Я Л Ь Н ОСТ І У П ОД ОЛ А Н Н І РЕ Г І ОН А Л Ь НИХ Д И С П Р ОП О Р Ц І Й 198 20. Вдовічен А.А. Особливості глобалізаційних процесів і диспропорційності на світовому ринку / А.А. Вдовічен // Науковий вісник Чернівецького національного університету: Збірник наукових праць. Вип. 579-580. Економіка. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т., 2011. –С. 139-145. – 174 с. 21. Вдовічен А.А. Диспропорційність прямого іноземного інвестування в країнах ЄС та країнах з перехідною економікою / А.А. Вдовічен // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії. Економічні науки: збірник наукових праць. Вип. 2 (21). – Чернівці, 2011. – С. 231-241. – 358 с. 22. Вдовічен А.А. Аналіз макроекономічних пропорцій, структурних змін та особливостей економічного зростання в Україні / А.А. Вдовічен // Вісник Хмельницького національного університету: Науковий журнал 3.2012. Економічні науки. Том 1. – Хмельницький, 2012. – С. 208-215. – 279с. 23. Вдовічен А.А. Особливості транскордонного співробітництва в умовах світогосподарської диспропорції / А.А. Вдовічен, І.М.Школа // Науковий збірник Міністерства фінансів України. Академія фінансового управління науково-дослідний фінансовий інститут. Вип. 4 (61). – Київ: ДННУ «Академія фінансового управління», 2012. – С.120-128. – 224с. 24. Вдовічен А.А. Пропорційність та диспропорційність розвитку економічних систем / А.А. Вдовічен // Світогосподарська диспропорційність: особливості, тенденції, вплив на економіку України: наукова доповідь / за ред..чл.-кор. НАН України Л.В.Шинкарук; НАН України, Ін-т екон. та прогнозув. НАН України. – К., 2012. – 152с., табл., рис. С.9-15.. 25. Вдовічена О.Г. Перспективні тенденції просторового розвитку депресивних регіонів України в умовах реформування економіки / О.Г. Вдовічена, А.А. Вдовічен // Вісник Чернівецького торговельноекономічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2011. – Вип. ІІІ (43). Економічні науки. – С. 283 – 290. 26. Вдовічена О.Г. Принципы пространственного маркетинга устойчивого развития / О.Г. Вдовічена, А.А. Вдовічен // Актуальные проблемы современной науки и пути их решения : Международная научная конференция аспирантов и докторантов, 25 ноября 2010 г. / Краснояр. гос. торг.-экон. ин-т. – Красноярск, 2010. – С. 14 – 29 Вд о в і ч ена О. Г ., В д о в і ч е н А .А . 199 27. Вдовічена О.Г. Проблеми та завдання розвитку виставково-ярмаркової діяльності прикордонних територій / О.Г. Вдовічена, А.А. Вдовічен // Транскордонне співробітництво як важлива складова євроінтеграційних процесів України : Міжнародна науково-практична конференція, 6–7 травня 2010 р. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. – С. 136 – 138. 28. Вдовічена О.Г. Аналіз міжнародних рейтингів, їх місце і значення для України / О.Г. Вдовічена, А.А. Вдовічен // Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Чернівці: АНТ Лтд, 2006. – Вип. III. Економічні науки. – С. 156 – 168. 29. Вдовічена О.Г. Виставково-ярмаркова діяльність західного регіону як рушійний фактор розвитку транскордонного співробітництва / О.Г. Вдовічена, А.А. Вдовічен // Наукові записки Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ : збірник наукових праць. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. – [Випуск 1]. – С. 20 – 29. 30. Вдовічена О.Г. Інвестиційні параметри регіонального розвитку: теоретико-методологічні основи оцінки / О.Г. Вдовічена, А.А.Вдовічен // Управління регіональним розвитком : Всеукр. наук.-прак. конф., 6 грудня 2002 р. – Сімферополь: КАПКБ, 2003. – С. 157–161. 31. Вдовічена О.Г. Обґрунтування необхідності розвитку територіальних пріоритетів Чернівецької області (на інвестиційній основі) / О.Г. Вдовічена, А.А. Вдовічен // Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ. – Вип. III. Економічні науки. – Чернівці: АНТ Лтд., 2002. – С. 149–163. 32. Вдовічена О.Г. Пріоритетні напрямки реалізації інтеграційної політики у сфері транспортних послуг / О.Г. Вдовічена, А.А. Вдовічен // Матеріали ХV міжнародної науково-практичної конференції, 11–12 травня 2006 року. Ч.1. – Чернівці, 2006. – С. 290 – 293. 33. Вдовічена О.Г. Виставкова діяльність як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств регіону / О.Г. Вдовічена // Перспективи і проблеми забезпечення розвитку відкритих конкурентоспроможних економічних систем в умовах глобалізації : І Всеукраїнська наук.-практ. конф., 8–9 грудня 2011 р. – Кривий Ріг, 2011. – С. 35 – 37. 34. Вдовічена О.Г. Значение формирования рынка выставочноярмарочных услуг как составляющей регионального развития / П ОТ Е Н Ц І А Л В И С ТА ВК ОВО- Я Р М А РК ОВ О Ї Д І Я Л Ь Н ОСТ І У П ОД ОЛ А Н Н І РЕ Г І ОН А Л Ь НИХ Д И С П Р ОП О Р Ц І Й 200 О.Г. Вдовічена // Актуальные проблемы современной науки и пути их решения : II Междунар. науч. конф. аспирантов и докторантов, 24 ноября 2001 г. / Краснояр. гос. торг.-экон. ин-т. – Красноярск, 2011. – С. 26 – 31. 35. Вдовічена О.Г. Інтернет-виставки як особливий вид маркетингових комунікацій в кризових умовах ринку виставковоярмаркових послуг / О.Г. Вдовічена, І.Р. Лошенюк // Матеріали ІХ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених і студентів, 15–17 квітня 2010 р. – Чернівці: ЧНУ, 2010. – С. 292–294. 36. Вдовічена О.Г. Кадрова складова антикризового менеджменту: сучасний стан, методика та пропозиції щодо кадрового забезпечення / О.Г. Вдовічена, А.А. Вдовічен // Правові та економічні аспекти використання матеріальних ресурсів й розширення мережі робочих місць в Україні : Всеукраїнська науково-практична конференція, 22–23 листопада 2005 р. / МАУП. – Чернівці: Книги XXI, 2006. – С. 34 – 36. 37. Вдовічена О.Г. Маркетингове планування організації участі підприємств у виставково-ярмаркових заходах як умова підвищення їх прибутковості / О.Г. Вдовічена // Науковий вісник Хмельницького національного університету. – № 6. – Хмельницький: ХНУ, 2010. – Т. 3 (164). Економічні науки. – С. 169 –174. 38. Вдовічена О.Г. Моніторинг виставково-ярмаркової діяльності в Чернівецькій області як фактора зростання західного регіону / О.Г. Вдовічена // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2011. – Вип. ІV (44). Економічні науки. – С. 300 – 307. 39. Вдовічена О.Г. Особливості розвитку та функціонування сучасного виставкового бізнесу як елемент маркетингових комунікацій / О.Г. Вдовічена, І.Р. Лошенюк // Вісник Чернівецького торговельноекономічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2010. – Вип. ІІ (38). Економічні науки. – С. 163 – 170. 40. Вдовічена О.Г. Практичні кроки застосування просторових маркетингових технологій як напрямок стратегічного розвитку депресивних регіонів / О.Г. Вдовічена // Формування мереж прикордонного співробітництва України: Міжнар. наук.-практ. конференція, 12–13 травня 2011 р. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2011. – С. 44 –48. Вд о в і ч ена О. Г ., В д о в і ч е н А .А . 201 41. Вдовічена О.Г. Реклама на виставках – складова маркетингової комунікаційної політики підприємства / О.Г. Вдовічена // Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики: V Всеукраїнська наук.-практ. конференція, 18 листопада 2011 р. – Київ: КНТЕУ, 2011. – С. 37– 39. 42. Вдовічена О.Г. Соціально-економічні суперечності та напрямки розвитку виставково-ярмаркового бізнесу в регіонах України / О.Г. Вдовічена // Науковий вісник Чернівецького університету: зб. наук. пр. Вип. 579–580. Економіка. – Чернівці: ЧНУ, 2012. – С.63 – 69. 43. Вдовічена О.Г. Аналіз сучасного стану виставково-ярмаркової діяльності в регіонах України / О.Г. Вдовічена, В.П. Мікловда // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012. – Вип. І (45). Економічні науки. – С. 102 – 111. 44. Вдовічена О.Г. Транскордонне співробітництво: Монографія / За ред.. І.М. Школи, О.В. Бабінської. – Чернівці: ЧТЕІ КНТЕУ, 2012. – 457 с. – С. 308 – 338. 45. Википедия. – [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://ru.wikipedia.org/wiki/ 46. Виставкова федерація України [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://expo.org.ua/ua/news_ufi.php#1 47. Виставково-ярмаркова діяльність в Україні у 2004 р. / Статистичний бюлетень [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.expo.org.ua/ua/files /table.htm 48. Виставково-ярмаркова діяльність в Україні у 2005 р. / Статистичний бюлетень [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.expo.org.ua/ua/files/ expo_stats_2005.pdf 49. Виставково-ярмаркова діяльність в Україні у 2006 р. / Статистичний бюлетень [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.expo.org.ua/ua/ files/stats2006.xls 50. Виставково-ярмаркова діяльність в Україні у 2007 р. / Статистичний бюлетень [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.expo.org.ua/ua/files/ stats2007.xls 51. Виставково-ярмаркова діяльність в Україні у 2008 р. / Статистичний бюлетень / Держ. комітет статистики України. – К., 2008. – 46 с. П ОТ Е Н Ц І А Л В И С ТА ВК ОВО- Я Р М А РК ОВ О Ї Д І Я Л Ь Н ОСТ І У П ОД ОЛ А Н Н І РЕ Г І ОН А Л Ь НИХ Д И С П Р ОП О Р Ц І Й 202 52. Виставково-ярмаркова діяльність в Україні у 2009 р. / Статистичний бюлетень / Держ. комітет статистики України. – К., 2009. – 54 с. 53. Виставково-ярмаркова діяльність в Україні у 2010 р. / Статистичний бюлетень / Держ. комітет статистики України. – К., 2010. – 56 с. 54. Виставково-ярмаркова діяльність в Україні у 2011 р. / Статистичний бюлетень [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.expo.org.ua/ua/files/ stats2011.xls 55. Виставково-ярмаркова діяльність в Україні у 2012 р. / Статистичний бюлетень [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.expo.org.ua/ua/files/ stats2012.xls 56. Виставково-ярмаркова діяльність в Україні у 2013 р. / Статистичний бюлетень [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.expo.org.ua/ua/files/ stats2013.xls 57. Вихідні положення шкіл та вчень про регіональні економічні дослідження // Управління регіональною економікою: цілі та завдання [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ua.textreferat.com/referat-9244-l.html. 58. Волощук К.Б. Управління інноваційно-інвестиційною діяльністю / К.Б. Волощук, В.Р. Волощук // Вісник Хмельницького національного університету. – № 2. – Т. 2. – Хмельницький, 2010. – С. 122–125. 59. Выставки и ярмарки. Уникальный способ одновременного достижения всех ваших бизнес-целей / UFI; офиц. пер. Выставочной федерации Украины. – К.: ВФУ, 2003. – 4 с. 60. Гейтс Джеффри. «Американские программы» / Ж-л «США: экономика, политика, идеология» № 9 1992г. 61. Герасимчук З.В. Політика розвитку проблемних регіонів: методологічні засади формування та реалізації : монографія / З.В. Герасимчук, В.Л. Галущак. – Луцьк : Надстир'я, 2006. – 248 с. 62. Голіцин A.M. Виставково-ярмаркова діяльність підприємства : автореф. дис. на здобуття наук, ступеня канд. екон. наук : спец. 08.06.01 «Економіка, організація і управління підприємствами» / A.M. Голіцин. – К., 2006. – 20 с. 63. Голова А. Выставочно-ярмарочная деятельность / А. Голова // Маркетинг и маркетинговые исследования. – 2004. – №3 (51). – С. 17–20. Вд о в і ч ена О. Г ., В д о в і ч е н А .А . 203 64. Горкина М. PR на 100%. Как стать хорошим менеджером по PR / М. Горкина, А. Мамонтов, И. Манн. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2009. – 248 с. 65. Гоффе Н. В. Социальная составляющая региональной политики на Западе / Н. В. Гоффе // Мировая экономика и международные отношения. – 2003. – № 4. – С. 63-70. 66. Грищенко І.М. Ринкові аспекти виставкової діяльності в Україні на сучасному етапі / І.М. Грищенко, Н.А. Крахмальова // Актуальні проблеми економіки. – 2006. – № 9 (63). – С 113–119. 67. Гусев Э.Б. Выставочная деятельность в России и за рубежом : учеб.-метод. пособие / Э.Б. Гусев, В.А. Прокудин, А.Г. Салащенко; под ред. Н.В. Лаверова. – М.: Дашков и Ко, 2005. – 516 с. 68. Денисенко О.О. Роль метрополісів у становленні поліцентричних територіальних систем та структуризації простору / О.О. Денисенко // Економічна та соціальна географія : наук зб.; ред. кол. С. І. Іщук (відп. ред.) та ін., 2008. – Вип. 58. – С. 81–90. 69. Державна стратегія регіонального розвитку на період до 2015 року / Постанова Кабінету міністрів України від 21.07.2006 р. №1001. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1001-2006-%D0%BF 70. Державна програма економічного і соціального розвитку України на 2012 рік [Електронний ресурс] : концепція Кабінету Міністрів України від 21 березня 2011 р. №219. – Режим доступу : www.rada.gov.ua 71. Державна служба статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua/] 72. Державне управління регіональним розвитком України : монографія; за заг. ред. В.Є. Воротіна, Я.А. Жаліла / Нац. ін-т стратегіч. дослідж. – К. : НІСД, 2010. – 288 с. 73. Деякі питання виставково-ярмаркової діяльності [Електронний ресурс] : Постанова Кабінету Міністрів України від 14 трав. 2008 р. №451. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ main.cgi?nreg=451-2008-%EF. – (Нормативний документ). 74. Джефкінс Ф. Реклама: практ. посібн.; пер. з 4-го англ.. вид. / Ф. Джефкінс, доповнення і редакція Д. Ядіна. – 2-ге укр.. вид., випр.. і доповн. – К.: Знання, 2008. – 565 с. П ОТ Е Н Ц І А Л В И С ТА ВК ОВО- Я Р М А РК ОВ О Ї Д І Я Л Ь Н ОСТ І У П ОД ОЛ А Н Н І РЕ Г І ОН А Л Ь НИХ Д И С П Р ОП О Р Ц І Й 204 75. Добробабенко Е.В. Выставка «под ключ». Готовые маркетинговые решения / Е.В. Добробабенко, Н.С. Добробабенко. – СПб : Питер, 2007. – 208 с. 76. Добробабенко Е.В. Выставка: подготовка стендистов / Е.В. Добробабенко // Управление развитием персонала. – 2005. – № 3. – С.37 – 42/ 77. Долішній М.І. Концептуальні засади регіональної соціальноекономічної політики та її компоненти / Долішній М.І., Злупко С.М. // Регіональна економіка. – 1997. – № 3. – С. 28-35. 78. Економіко-соціальні проблеми виставкової діяльності : матеріали круглого столу / за ред.. Власової Г.В., Гуткевич С.О. – Київ: ДАКККіМ, 2009. – 140 с. 79. Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т. 1. / Редкол.: С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін. – К.: Видавничий центр «Академія», 2000. – 864с. 80. Економічний словник // [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://subject.com.ua/economic/slovnik/1711.html 81. Євросоюз пояснив пріоритети бюджету на 2014-2020 роки // [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://dt.ua/ECONOMICS/yevrosoyuz-poyasniv-prioritetibyudzhetu-na-2014-2020-roki.html. 82. Про державний бюджет на 2011 рік : Закон України [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2857-vi 83. Захаренко Г.П. Выставка: техника и технология успеха / Г.П. Захаренко. – М. : Вершина, 2006. – 232 с. 84. Звіт про виконання Програми економічного і соціального розвитку Чернівецької області на 2007 рік [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.oda.cv.ua/UserFiles/File/2008/zvit_2007.pdf]. 85. Звіт про результати роботи Міністерства економіки України за 2008 р. [Електронний ресурс] : затв. Міністром економіки України Б.М. Данилишиним від 27 квіт. 2009 р. – К. : М-во економіки України, 2009. – 48 с. 86. Злупко С. Історія економічної теорії: Підручник/ Степан Злупко,; ЛНУ ім. І. Франка. – 2-е вид., випр. і доп.. – К.: Знання, 2005. – 719 с. Вд о в і ч ена О. Г ., В д о в і ч е н А .А . 205 87. Інвестиційний клімат [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.fdipromotion.com/ 88. Інструкція щодо заповнення форми державного статистичного спостереження № 1 – виставки «Звіт про виставкову діяльність» [Електронний ресурс] : затв. наказом Державного комітету статистики України від 2 лютого 2006 р. № 22. – Режим доступу : http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/an/18/RE12001.html#18 89. Керецман В. Проблеми формування регіональної політики та регіонального управління в Україні [Електронний ресурс] / В. Керецман. – Режим доступу: http://docs.google.com/ viewer?a=v&q=cache: kCwE0bCDKAJ: univ.uzhgorod.ua/old/science/idurr/kerecman.doc. 90. Ковальчук В. Історія економічних вчень: Навч.- метод. посібник/ В'ячеслав Ковальчук, Михайло Сарай; М-во освіти України; Тернопільська академія народного господ., Кафедра економіч. теорії. – Тернопіль: Астон, 1999. – 126 с. 91. Концепція розвитку виставково-ярмаркової діяльності [Електронний ресурс] : затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 р. № 1065. - Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1065-2007-%EF 92. Концепція Кабінету Міністрів України «Про створення системи рейтингової оцінки регіонів, галузей національної економіки, суб’єктів господарювання» від 1 квітня 2004 р., № 208-р [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// zakon4.rada.gov.ua/laws/show/208-2004-р. 93. Корнійчук Л. Історія економічних учень: Навч.-метод. посібник для самостійного вивчення дисципліни / Київський національний економічний ун-т. – К. : КНЕУ, 2002. – 284с. 94. Коротич О.Б. Державне управління регіональним розвитком країни: визначення основних понять / О.Б. Коротич // Вісник економічної науки України. – 2010. – № 2. – С. 57–61. 95. Котлер Ф. Маркетинг городов. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Филипп Котлер [и др.]. – СПб. : Стокгольмская школа экономики в С.-Петерб., 2005. – 382 с. 96. Котлер Ф. Маркетинг от А до Я / Филипп Котлер. – СПб. : Нева, 2003. – 224 с. 97. Конвенция о международных выставках [Электронный ресурс] : [Париж, 22 нояб. 1928 г., с изм. и доп. от 10 мая 1948 г.] ; пер. с фр. П ОТ Е Н Ц І А Л В И С ТА ВК ОВО- Я Р М А РК ОВ О Ї Д І Я Л Ь Н ОСТ І У П ОД ОЛ А Н Н І РЕ Г І ОН А Л Ь НИХ Д И С П Р ОП О Р Ц І Й 206 – Режим доступу : http://www.stavinvest.ru/docs/konc_o_meg.doc. – (Міжнар. договори, угоди, конвенції). 98. Крахмальова Н.А. Системний підхід до управління виставковою діяльністю / Н.А. Крахмальова // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №5 (95). – С. 155–159. 99. Кризовий економічний барометр [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://expo.org.ua/ua/ufi_news_item.php?id=25 100. Критсотакис Я. Торговые выставки и ярмарки. Техника участия и коммуникации / Я. Критсотакис. – М.: Ось 89, 1997. – 224 с. 101. Куденко Н.В. Умови ефективної реалізації маркетингової стратегії / Н.В. Куденко // Проблеми формування ринкової економіки : міжвід. наук. зб. – № 9. – К. : КНЕУ, 2001. – С. 198–205. 102. Кузнецов А. Межрегиональные контрасты в Европейском союзе. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www. perspektivy. info /print.php?ID=35921. 103. Кузякин А.П. Реклама и PR в мировой экономике: учеб. пособие / А.П. Кузякин, М.А. Семичев. – М. : Проспект, 2002. – 319 с. 104. Кулик В.В. Сучасні проблеми удосконалення державного регулювання соціально-економічних процесів / В.В. Кулик // Бізнесінформ. – 2011. – № 5. – С. 21-23. 105. Лактіонова Г. Історія економічних учень: Навч.-метод. посібник / Харківський національний аграрний ун-т ім. В.В.Докучаєва. – Х., 2004. – 151с. 106. Лісовицький В. М. Історія економічних вчень: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів/ В. М. Лісовицький; М-во освіти і науки України. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 219с. 107. Литвинов В.В. Практика современной экспозиции: монография / В.В. Литвинов. – М. : РУДИЗАЙН, 2005. – 352 с. 108. Лукашова Л.В. Організація виставкової діяльності : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Л.В. Лукашова. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 372 с. 109. Лукашова Л.В. Тенденції та перспективи розвитку виставкової діяльності в умовах економічної кризи [Електронний ресурс] / Л.В. Лукашова // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського. - 2009. - №4. - Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Vdnuet/econ/2009_4/7.pdf Вд о в і ч ена О. Г ., В д о в і ч е н А .А . 207 110. Лук'янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій: навч. пос. / Т.І. Лук'янець. - К. : КНЕУ, 2003. - 524 с. 111. Людський розвиток в Україні: соціальні та демографічні чинники модернізації національної економіки: (кол. моногр.) / [Е.М. Лібанова, О.В. Макарова, І.О. Курило та інші]; за ред. Е.М.Лібанової. – К.: Ін-т демографії та соціальних досліджень ім. М.В.Птухи НАН України, 2012. – 320 с. 112. Магнисалис К. Общественно-деловые отношения (Public Relations): справочник общения для всех / К. Магнисалис. – 1-е изд. – Афины, 1995. – 195 с. 113. Мазур А.Г. Регіональна парадигма суспільного розвитку : монографія / А.Г. Мазур. – Вінниця : Книга-Вета, 2007. – 160 с. 114. 114. Мазурок П. Історія економічних учень у запитаннях і відповідях: Навчальний посібник/ Петро Мазурок,. – 2-ге вид., стереотип.. – К.: Знання, 2006. – 477 с. 115. Майдебура Е. Планирование эффективности выставочной деятельности промышленного предприятия / Е. Майдебура // Отдел маркетинга. – 2004. – № 1. – С. 24–28. 116. Мандель Б. PR: методы работы со средствами массовой информации: учеб. пособие / Б. Р. Мандель. – М.: Вуз. учебник, 2009. – 204 с. 117. Маркетинговые коммуникации / Н.Г. Федько, В.П. Федько и др. – Ростов н/Д.: Феникс, 2002. – 384 с. – (Серия : «Учебники и учебные пособия»). 118. Международное объединение выставочной статистики (CENTREX). -ItexHM доступу: http://www.centrexstat.org 119. Менеджмент регіонального розвитку : монографія / За ред. О.М. Васильєва, К.А. Фісуна. – X. : ХНАМГ, 2010. – 375 с. 120. Менеджмент ресторанного господарства : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Г.Т. П'ятницька, Н.О. П'ятницька, Л.В. Лукашова, О.В. Сініціна та ін.; за ред. Г.Т. П'ятницької. – 2-ге вид., переробл. і допов. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010. – 430 с. 121. Миллер С. Как использовать торговые выставки с максимальным эффектом / С. Миллер; пер. с англ. – М. : Довгань, 1998. – 126 с. 122. Митрофанова С.В. Приоритеты реформирования социальноэкономического развития региона в современных российских условиях П ОТ Е Н Ц І А Л В И С ТА ВК ОВО- Я Р М А РК ОВ О Ї Д І Я Л Ь Н ОСТ І У П ОД ОЛ А Н Н І РЕ Г І ОН А Л Ь НИХ Д И С П Р ОП О Р Ц І Й 208 / С.В. Митрофанова / Материалы 7-мой международной научнопрактической конференциии «Ключевые вопросы современной науки». Экономика. – София: «Бял ГРАД-БГ» ООД. – 2011. – Том 1. – С. 81-84. 123. Мірзодаєва Т.В. Засади вирівнювання територіальних диспропорцій в контексті економічної безпеки регіонів/ Т.В.Мірзодаєва// Економічний простір. – 2009. - №21.- С.138-146. 124. Мировая карта выставочных центров и дальнейшие тенденции [Электронный ресурс] : [Париж : UFI, 2007]. – 11с. – Режим доступу : www.ufi.org 125. Міжнародне бюро виставок (Bureau International des Expositions, BIE) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.bie-paris.org. 126. Молодожен Ю. Б. Проблеми законодавчого забезпечення планування соціально-економічного розвитку в Україні. // Актуальні проблеми державного управління: зб. наук. пр. ОРІДУ. - О., 2006. - Вип. 2 (26). - С. 96-102. 127. Найдьонова М.В. Виставкова діяльність як засіб підвищення якості збутової діяльності підприємства / М.В. Найдьонова, А.В. Завада // Вісник економіки транспорту і промисловості. – 2010. – № 30. – С. 83–86. 128. Науменко Ж.Г. Аналіз ендогенних та екзогенних диспропорцій на рівні регіону / Ж.Г.Науменко // Вісник ОНУ імені І.І. Мечникова. – 2013. – Т.18. Вип. 3/2 – С.147-150. 129. Національна стратегія розвитку «Україна-2015». – Київ, 2008. – С. 72. 130. Омельченко О.І. Оцінка міжрегіональної диференціації в Україні та обґрунтування пріоритетів державної регіональної політики. // Регіональна економіка [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.rusnauka. com/8_DN_2011/ Economics/13_81696.doc.htm. 131. О состоянии нормативно-правовой базы выставочноярмарочной деятельности и путях ее совершенствования: Информ. Департамента выставок и ярмарок ТПП РФ [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.tpprf.ru/ru/main/show/coord/azakon/. 132. Основы выставочно-ярмарочной деятельности: учебное пособие для вузов / Л. Е. Стровский, Е.Д. Фролова; под ред. Л. Е. Стровского. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2005. – 288 с. Вд о в і ч ена О. Г ., В д о в і ч е н А .А . 209 133. . Офіційний веб-портал Верховної Ради України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2857- 17/page4 134. Офіційний веб-портал Головного управління економіки Закарпатської облдержадміністрації [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.economy-oda.uz.ua 135. Офіційний веб-портал Головного управління економіки Кіровоградської облдержадміністрації [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ekonomika.kr.ua 136. Офіційний веб-портал Головного управління економіки Луганської облдержадміністрації [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.loga.gov.ua 137. Офіційний веб-портал Головного управління з питань регуляторної політики та підприємництва виконавчого органу Київської міської ради КМДА [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.kmv.gov.ua 138. Офіційний веб-портал Головного управління зовнішньоекономічної діяльності та європейської інтеграції Одеської облдержадміністрації [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.euroinvest.gov.ua 139. Офіційний веб-портал Департаменту підприємництва та споживчого ринку Харківської міської ради [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.uprcity.kharkov.ua 140. Офіційний веб-портал Дніпропетровської облдержадміністрації [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.adm.dp.gov.ua 141. Офіційний веб-портал Донецької облдержадміністрації [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.donoda.gov.ua 142. Офіційний веб-портал Закарпатської ТПП [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http ://www.tpp .uzhgorod.ua/ukr/ 143. Офіційний веб-портал Запорізької ТПП [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.cci.zp.ua 144. Офіційний веб-портал ЗАТ «ГалЕкспо» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.galexpo.lviv.ua 145. Офіційний веб-портал Київської міської державної адміністрації [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.kmv.gov.ua. 146. Офіційний веб-портал Київської ТПП [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.kiev-chamber.org.ua П ОТ Е Н Ц І А Л В И С ТА ВК ОВО- Я Р М А РК ОВ О Ї Д І Я Л Ь Н ОСТ І У П ОД ОЛ А Н Н І РЕ Г І ОН А Л Ь НИХ Д И С П Р ОП О Р Ц І Й 210 147. Офіційний веб-портал Кіровоградської ТПП [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http ://www. chamber.kr. ua 148. Офіційний веб-портал Регіонального комітету з економічних реформ Чернівецької облдержадміністрації [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.oda.cv.ua 149. Офіційний веб-портал Рівненської ТПП [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.rcci.rivne.com 150. Офіційний веб-портал Сумської ТПП [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.cci.sumy.ua 151. Офіційний веб-портал ТОВ «Сорочинський Ярмарок» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.yarmarok.poltava.ua 152. Офіційний веб-портал ТОВ СВЦ «ЕкспоДонбас» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.expodon.dn.ua 153. Офіційний веб-портал Херсонської ТПП [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tpp.ks.ua 154. . Офіційний веб-портал Хмельницької ТПП [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.khmelcci.km.ua 155. Офіційний веб-портал Черкаської ТПП [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.cci.neocm.com 156. Офіційний веб-портал Чернівецької ТПП [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.chcci.org.ua 157. Офіційний веб-портал Чернігівської ТПП [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.chamber.cn.ua 158. Офіційний сайт Державного комітету статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http//www.ukrstat.gov.ua/. 159. Офіційний сайт ЕС: Regional policy. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.europa.eu 160. Офіційний сайт Європейської комісії. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ec.europa.eu/index_en.htm. 161. Падашуля А.И. Психология выставочной деятельности : учеб. пособие / А.И. Падашуля. – Днепропетровск : ДНУ, 2009. – 281 с. 162. Пекар В. Виставки в Україні: підсумки, проблеми, перспективи [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.euroindex.ua/index.php?ide=46 163. Пекар В.О. Виставкова діяльність як новий напрямок освіти // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. Випуск 9 : Збірник Вд о в і ч ена О. Г ., В д о в і ч е н А .А . 211 наукових праць / редкол. : Н.Ф. Федорова (відп. ред.) та ін. – К. : Ін-т реклами, 2005. – 131 с. 164. Пекар В.О. Основи виставкової діяльності : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В.О. Пекар / ВНЗ «Ін-т реклами»; Вища школа виставкового менеджменту. – К. : Євроіндекс, 2009. – 348 с. 165. Пекарь В. А. Выставочная индустрия Украины: история, тенденции, проблемы и перспективы / В. А. Пекарь // Маркетинг и реклама. – 2007. – № 5. – С. 20–27. 166. Пекарь В. Пять принципов эффективного участия в выставке / B. Пекарь // Маркетинг и реклама. – 2002. – № 9. – С. 18–22. 167. . Петелин В.Г. Основы менеджмента выставочной деятельности: учеб. для студ. вузов. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2005. – 447 с. 168. Підгрушний Г.П. Виставкова діяльність та її значення як інструменту регіонального розвитку / Г.П. Підгрушний, В.О. Пекар, О.О. Денисенко // Український географічний журнал. – 2009. – № 1. – С 41–49. 169. . Пирог О.В. Стратегічні перспективи економічного розвитку національної економіки України / О.В. Пирог // Бізнес-інформ. – 2011. – № 11. – С. 32-34. 170. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Методики визначення комплексної оцінки результатів соціально-економічного розвитку регіонів», від 4 лютого 2004 р., № 113. Постанова втратила чинність (згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 6 квітня 2005 року № 263) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http:// zakon4.rada.gov.ua/laws/show/113-2004-п. 171. Постанова Кабінету Міністрів України «Про запровадження оцінки міжрегіональної та внутрішньо регіональної диференціації соціально-економічного розвитку регіонів», від 20 травня 2009 р., № 476 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/476-2009-п. 172. Пріоритет МЦПД «Європейська якість життя»: підсумки року [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.icps.com.ua/key_issues/socio_economy/6700.html] 173. Про вдосконалення виставково-ярмаркової діяльності в Україні : Постанова Кабінету Міністрів України від 22 серп. 2007 р. № 1065 зі змінами і допов. від 11 берез. 2009 р. [Електронний ресурс] : станом на П ОТ Е Н Ц І А Л В И С ТА ВК ОВО- Я Р М А РК ОВ О Ї Д І Я Л Ь Н ОСТ І У П ОД ОЛ А Н Н І РЕ Г І ОН А Л Ь НИХ Д И С П Р ОП О Р Ц І Й 212 1 черв. 2011 р. – Режим доступу : nttp.//zakon.rada.gov.ua/cgibin/laws/maіm.cgi?nreg=1065-2007-%EF. – (Нормативний документ). 174. Про виставкову діяльність в Україні : Проект Закону України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://gska2.rada.gov.ua/ pls/zweb_n/ webproc4_l?id= &pf3511=25190 175. Про внесення змін до Концепції розвитку виставковоярмаркової діяльності : Постанова Кабінету Міністрів України від 11 берез. 2009 p. № 183 [Електронний ресурс] : за станом на 1 черв. 2011 р. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/laws/main.cgi?nreg=l83-2009-%EF. – (Нормативний документ). 176. Про забезпечення участі вітчизняних суб'єктів господарювання у міжнародних виставково-ярмаркових заходах у 2011р. : Розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 черв. 2011 р. № 510-р [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://search.ligazakon.ua /l_doc2.nsf/linkl/ KR110510.html. – (Нормативний документ). 177. Про затвердження Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2015 року : Постанова Кабінету Міністрів України від 21 лип. 2006 р. № 1001 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.rada.gov.ua 178. Про затвердження переліку виставок і ярмарків, що проводитимуться в Україні у 2011 p., яким надається статус міжнародних та національних : Розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 лип. 2003 р. № 459-р [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://me.kmu.gov.ua/control/uk/publish/category/main?cat_id=l18869. – (Нормативний документ). 179. Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для інформаційного та організаційного забезпечення участі України у міжнародних форумах, конференціях, виставках : Постанова Кабінету Міністрів України від 27 квіт. 2011 р. № 451: [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ovu.com.ua/ articles/10490-рго-zatverdzhennya-poryadku-vikoristannya-koshtiv. – (Нормативний документ). 180. Про затвердження Рекомендацій з питань проведення виставок і ярмарків в Україні та організації національних експозицій України на міжнародних виставках і ярмарках за кордоном з частковим фінансуванням витрат за рахунок коштів державного та місцевих Вд о в і ч ена О. Г ., В д о в і ч е н А .А . 213 бюджетів, які спрямовуються на виставково-ярмаркову діяльність : Наказ М-ва економіки України від 04.06.09 р. № 546 [Електронний ресурс] : за станом на 1 трав. 2011 р.. – Режим доступу : http://zakon.nau.ua/doc/?uid=l022.6310.0. – (Нормативний документ). 181. Про Раду з питань виставкової діяльності : Указ Президента України від 25 листоп. 2010 р. №1053/2010 [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.president.gov.ua/documents/12528.html – (Нормативний документ). 182. Про стимулювання розвитку регіонів: Закон України від 8.09.05 р. ЛЬ2850-ІУ зі змінами [Електронний ресурс]: за станом на 1 черв. 2011р. / Верховна Рада України. – Режим доступу : http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2850-15. – (Законодавчі документи України). 183. Про торгово-промислові палати : Закон України від 02.12.97 р. № 671/97-ВР [Електронний ресурс] // Відомості Верховної Ради України. – 1998. – № 13. – Ст. 52 зі змінами : за станом на 7 квіт. 2011 р.. – Режим доступу : http://zakon.nau.ua/doc/?uid=l086.611.0. – (Закон України). 184. Програма економічного і соціального розвитку Новоселицького району на 2012 рік [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://gromady.cv.ua/documents/15444/Програма%20соцекон%20розвитку%20на%202012%20рік%20doc.doc 185. Програма економічного і соціального розвитку Чернівецької області [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://oblrada.cv.ua/documents/7240/ris%203_6_33.rar 186. Програма діяльності Виставкової федерації України на 2011– 2012 рр. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.expo.org.ua/ua/program.php 187. Прокопенко Л.Л. Розвиток регіонального співробітництва України в контексті європейської інтеграції [Електронний ресурс]: монографія / Л.Л. Прокопенко, О.М. Рудік, І.Д. Шумляєва; за заг. ред. Л.Л. Прокопенка. – Д.: ДРІДУ НАДУ, 2008. – 132 с. – Режим доступу : http://www.dridu.dp.ua/institut/kafedra/vidannya_pei/Monografia.pdf 188. Пруднікова Л.О. Досвід подолання соціально-економічних диспропорцій розвитку регіонів зарубіжних країн / Л.О. Пруднікова // Економічний вісник Донбасу. – 2010. – № 3(21). – С. 32-35. П ОТ Е Н Ц І А Л В И С ТА ВК ОВО- Я Р М А РК ОВ О Ї Д І Я Л Ь Н ОСТ І У П ОД ОЛ А Н Н І РЕ Г І ОН А Л Ь НИХ Д И С П Р ОП О Р Ц І Й 214 189. П'ятницька Г.Т. Визначення мультиплікативного впливу виставково-ярмаркової діяльності на розвиток регіонів України / О.В. Сініціна, Г.Т. П'ятницька // Перспективи та пріоритети розвитку економіки України та її регіонів : зб. наук. пр. – Вип. 7(27). – Луцьк : ЛНТУ, 2010. – С. 254–263. 190. П'ятницька Г.Т. Нові методичні підходи до оцінювання результатів регіонального управління виставковою діяльністю / Г.Т. П'ятницька, О.В. Сініціна // Готельно-ресторанний, туристичний та виставковий бізнес: інноваційні напрями розвитку : наук.-практ. конф., 12–14 жовт. 2011 p., м. Ялта. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2011. – С. 103-105. 191. П'ятницька Г.Т. Оцінка виставково-ярмаркової діяльності у регіонах України / Г.Т. П'ятницька, О.В. Сініціна // Інвестиції : практика та досвід. – 2010. – № 24. – С. 39-43. 192. П'ятницька Г.Т. Якість послуг і виставкова діяльність ресторану як чинники забезпечення його конкурентоспроможності на ринку / Г.Т. П'ятницька, О.В. Сініціна // Торгівля і ринок України. – 2005. – Вип. 19. – Т.З. – С. 217–224. 193. Реверчук С. Історія економічних вчень: тести і вправи: Навчальний посібник / С. Реверчук, Н. Реверчук, І. Скоморович; Авт.передм. Сергій Реверчук; М-во освіти і науки України, Львівський нац. ун-т ім. І.Франка, Кафедра банківського і страхового бізнесу. – К.: Атіка, 2002. – 95 с. 194. Ревчун Б. Г. Історія економічних вчень: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів/ Б. Г. Ревчун,. – Кіровоград: КДТУ, 2003. – 134 с. 195. Региональная политика стран ЕС: монография / Кузнецов А.В. и др.; отв. ред. А. В. Кузнецов; Учреждение Российской акад. наук, Ин-т мировой экономики и междунар. отношений РАН. – Москва: ИМЭМО РАН, 2009. – 230 с. 196. Региональные диспропорции как барьер на пути интеграции [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.xserver.ru/user/osipr/6.shtml 197. Регіони України: проблеми та пріоритети соціальноекономічного розвитку : монографія / За ред. З.С.Варналія. – К.: Знання України, 2005. – 498 с. Вд о в і ч ена О. Г ., В д о в і ч е н А .А . 215 198. Романюк С.А. Основні напрями трансформації регіональної політики Європейського Союзу / С.А.Романюк // Экономика и управление. – 2013. –№2. –С. 76-82. 199. Ромат Е. Реклама: учебник для вузов / Е. Ромат. – 7-е изд. – СПб.: Питер, 2008. – 512 с. 200. Росситер Дж.Р. Реклама и продвижение товаров / Джон Р. Росситер, Ларри Перси. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2002. – 651 с. 201. Руделіус В. Маркетинг: підручник / В. Руделіус, О.М. Азарян, О.А. Виноградов [та ін.] ; ред.-упор. О.І. Сидоренко, П.С. Редько. – К. : Консорціум із удоскон. менеджмент-освіти в Україні, 2005. – 422 с. 202. Савченко В.Ф. Методологічні засади розроблення програм соціально-економічного розвитку на регіональному рівні: Автореф. дис. д-ра ек. наук: 08.00.03 / Науково-дослідний економічний інститут. – К., 2007. – 42с. 203. Сайтумерова А.В. Выставочная деятельность в Украине, ее перспективы [Електронний ресурс] / А.В. Сейтумерова. – Режим доступу : http://intkonf.org/seytumerova-av-vyistavochnaya-deyatelnostv-ukraine-ee-perspektivyi/ 204. Сандул И. Хлеба и зрелищ / И. Сандул // ЕхроСегодня. – 2004. – № 3. – С. 25–29 205. Северин В.Д. Выставочная деятельность в аксиологической сфере современной культуры / В.Д. Северин // Гуманітарний часопис : збірник наукових праць Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут". - 2010. - №3. - С. 127–134. 206. Сініціна О.В. Виставково-ярмаркова діяльність як складова маркетингу підприємств / О.В. Сініціна // Туризм і ресторанний бізнес: сучасні тенденції та перспективи розвитку : наук.-практ. конф., 7–9 лют. 2007 p. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2007. – С. 183–185. 207. Сініціна О.В. До питання про управління розвитком виставковоярмарковою діяльністю у регіонах / О. В. Сініціна // Проблеми та перспективи розвитку регіональної ринкової економіки : VI Міжнар. наук.-практ. конф. асп., молодих учених та науковців, 12–14 квіт. 2011 p. – Кременчук: КІДУЕП ім. А. Нобеля. – Кременчук, 2011. – С. 95–97. 208. Сініціна О.В. Наукові підходи до розробки програм розвитку виставково-ярмаркової діяльності в регіонах України / О.В. Сініціна // П ОТ Е Н Ц І А Л В И С ТА ВК ОВО- Я Р М А РК ОВ О Ї Д І Я Л Ь Н ОСТ І У П ОД ОЛ А Н Н І РЕ Г І ОН А Л Ь НИХ Д И С П Р ОП О Р Ц І Й 216 Економіка: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. – Вип. 263 : В 9 т. – Т. IV. – Д. : ДНУ, 2010. – С. 1009–1014. 209. Сініціна О.В. Регулювання та підтримка виставково-ярмаркової діяльності підприємств в Україні та світі / О.В. Сініціна // Досягнення вищої школи: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 17– 25 листоп. 2009 р. – Т. 2 : Економіка. – Софія : Бял. ГРАД-БГ. ОДД, 2009. – С. 6– 8. 210. Сініціна О.В. Сучасні тенденції та стратегічні орієнтири розвитку виставкової діяльності в регіонах України [Електронний ресурс] / О.В. Сініціна // Ефективна економіка. – 2011. – № 6. – Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua. 211. Сидорович А. В. Курс экономической теории / А. В. Сидорович. – М.: «Дело и Сервис», 2001. – 832 с. 212. Сорокин В. Европейская интеграция и региональная политика // Мировая экономика и международные отношения. 1994. № 2. 213. Старостіна А.О. Основи маркетингу. Теорія та господарські ситуації: навч. посібник / А.О. Старостіна, О.В. Зозульов. – К. : Торгмарк, 1998. – 126 с. 214. Стровский Л.Е. Основы выставочно-ярмарочной деятельности : учеб. пособ. для вузов / Л.Е. Стровский, Е.Д. Фролова, Д.Л. Стровский [и др.]. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2005. – 288 с. 215. Супрун Н.А. Державне регулювання виставково-ярмаркової діяльності: історико-теоретичний аспект / Н.А. Супрун, О.М. Кудласевич // Український соціум. – 2010. – № 3. – С. 112– 123. 216. Сухопаров М.Н. Региональная политика Европейского союза (ЕС): Монография / М.Н. Сухопаров; Всерос. науч.-исслед. ин-т внешнеэконом. связей (ВНИИВС) при М-ве эконом. развития и торговки РФ. – М.: Спутник , 2002. – 158 с. 217. Тараненко О. Історія економічних вчень: Навчальний посібник для дистанційного навчання/ Олександр Тараненко; Відкритий міжнародний ун-т розвитку людини «Україна». – К.: Університет «Україна», 2007. – 301 с. 218. Тищенко О. П. Регіональні диспропорції: сутність, методологія визначення та оцінка [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/et/2011_4/7_Tis.pdf. 219. Тищенко О.П. Регіональні диспропорції: сутність, методологія визначення та оцінка / О. П.Тищенко // Економічна теорія: науковий журнал . – 10/2011 . – №4 . – С. 55-64. Вд о в і ч ена О. Г ., В д о в і ч е н А .А . 217 220. Товариство незалежного контролю виставкової статистики (FKM) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.fkm.de/ 221. Томарева В.В. Диспропорції соціально-економічного розвитку регіонів України та шляхи їх зниження [Електронний ресурс]/ – Режим доступу: http//archive.nbuv.gov.ua/portal/sos_gum/Dtr_ep/2010_6/EC610_23.pdf 222. Україна 2020.Стратегія національної модернізації./ Розпорядження Кабінету Міністрів України. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://civic.kmu.gov.ua/consult_mvc_kmu/consult/old/show_fullbill/956 223. Успенский И.М. Интернет как инструмент маркетинга / И.М. Успенский. – М. : БХВ, 2001. – 115 с. 224. Участие в выставке: планирование, подготовка, персонал : метод. реком. для менеджера / В.Ю. Зубань, Н.М. Калайда, И.В. Носарь [и др.]; под ред. В.А. Пекара. – К. : Евроиндекс, 2009. – 50 с. 225. Фарберов В.И. Проблемы активизации выставочно-ярмарочной деятельности в Украине / В.И. Фарберов // Социально-экономические аспекты промышленной политики : сб. науч. тр. – Донецк : ИЭП НАН Украины, 2000. – С. 391– 397. 226. . Фарберов В.І. Формування ефективного механізму управління виставковими підприємствами: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : 08.06.01 / В.І. Фарберов. – Донецьк, 2002. – 23 с. 227. Фінансова звітність підприємств України за 2004–2010 pp. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.smida.gov.ua. 228. Чухно А. Інституціоналізм: теорія, методологія, значення / А. Чухно // Економіка України. – 2008. – № 7. – С. 4-12. 229. Шарков Ф.И. Выставочный коммуникационный менеджмент (управление выставочными коммуникациями) / Ф.И. Шарков. – М. : Альфа-Пресс, 2006. – 256 с. 230. Швець В.Я. Концептуальні підходи до вдосконалення системи міжбюджетних трансфертів / В.Я. Швець // Фінанси України. – 2005. – № 5. – С. 23-31. 231. Шевченко О. Ризики диспропорційності економічного розвитку регіонів України та їх подолання [Електронний ресурс] : аналітична записка / О. Шевченко, В. Жук. – Режим доступу : http://www.niss.gov.ua/articles/478/ П ОТ Е Н Ц І А Л В И С ТА ВК ОВО- Я Р М А РК ОВ О Ї Д І Я Л Ь Н ОСТ І У П ОД ОЛ А Н Н І РЕ Г І ОН А Л Ь НИХ Д И С П Р ОП О Р Ц І Й 218 232. Школа І.М. Економіка України в умовах глобалізації: монографія / І.М. Школа, О.В. Бабінська, А.А. Вдовічен та ін. ; за заг. ред. І.М. Школи, О.В. Бабінської. – Чернівці: Книги-ХХІ, 2009. – 528 с. 233. Школа І.М. Розвиток єврорегіонів як форма транскордонного співробітництва / І.М. Школа // Вісник ТНЕУ. – 2009. – № 5. – С 77– 85. 234. Щедровицкий П. Государственная политика регионального развития в РФ: проблемы и перспективы/ П. Щедровицкий [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.apnnn.ru/diskurs_s/412.html 235. Юхименко П. Історія економічних учень: Підручник/ Петро Юхименко, Петро Леоненко,. - К.: Знання, 2005. - 583 с. 236. Якість життя в регіонах України [Електронний ресурс] / Міжнародний центр перспективних досліджень. - Режим доступу : http://www.icps.com.ua/files/articles/65/31/Quality_of_life_WeeklyUA_080 92011.ppt 237. Ambos, В. The New Role of Regional Management / B. Ambos, Bodo B. Schlegelmilch. – Pal grave Macmillan, 2010. – 288 p. 238. Arnold, Marlys K. Build a better trade show image: establishing brand by designing a dynamic exhibit experience / Marlys K. Arnold; [1st ed.]. – USA, 2002. – 286 p. 239. Beier, J. The Role of Exhibitions in the Marketing Mix [Електронний ресурс] / J Beier, Simon Dambock. – Ravensburg : University of Cooperative Education, 2006. – 119 p. – Режим доступу : www.ufi.org 240. Euro Fairs Statistics 2010 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ufi.org/Medias/pdf/publicationspress/2010_euro_fair_statistics.pdf 241. Eurostat regional yearbook 2011. – Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2011. – 241 Р. 242. GDP per capita in Purchasing Power Standards (PPS) (EU27=100). Eurostat [Електронний ресурс] – Режим доступу: http//epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&plugin=1 &language=en&pcode=tsieb010. 243. General Block Exemption Regulation GBER) [Електронний ресурс] – Режим доступу: http//ec.europa.eu/ comm./competition/state_aid/reform/reform.cfm. Вд о в і ч ена О. Г ., В д о в і ч е н А .А . 219 244. Global Exhibition Industry Statistics 2011 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ufi.org/Medias/pdf/thetradefairsector/ 2011_exhibiton_industry_statistics.pdf 245. Investing in Europe’s future. Fifth report on economic, social and territorial cohesion. Report from the Comission. - Luxembourg: Publications Office of the European Union, 2010 – 298 p. 246. ISO 25639-1 International Standard. Exhibitions, shows, fairs and conventions. Part 1 : Vocabulary. – Geneva : ISO, 2008. – 22 p. 247. Morrow, S.L. The Art of the Show. An Introduction to the Study о Exposition Management / Sandra L. Morrow. – 2nd ed. – Dallas : Educationa Foundation, International Association for Exposition Management, 2002. – 636 p. 248. Regional Policy Contributing to Smart Growth in Europe [COM(2010)553] [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://era.gv.at/object/document/1193 249. Rodriguez-Poce, A. Convergence or divergence? Types of regional responses to socioeconomic change in Western Europe // Tijdchift voor Economische en Sociale Geografie. – Vol. 90 (4). – 1999. – p. 369. 250. Treaty establishing the European Economic Community (1957) [Електронний ресурс] / Portal site of the European Union. – Режим доступу: http://eur-lex.europa.eu/en/treaties/index.htm. 251. Working for the regions // Luxembourg: Office for Official Publications of the European Communities, 2004. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу. – http://ec.europa.eu /publications /booklets/move/27/working2004_en.pdf
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/282
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
100.pdfОсновний текст14.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.