Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2811
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОреховський, Вадим Олегович / Orehowskyi, Vadym-
dc.date.accessioned2025-03-05T10:56:48Z-
dc.date.available2025-03-05T10:56:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 631.11:658.8-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2811-
dc.description.abstractThe problem of forming a corporate culture of service in the hotel and restaurant business in the conditions of European integration is considered. The author emphasizes that an important factor in the successful functioning and development of any organization is its progressive corporate culture, which contains only its own unique values. The main difficulties in the formation of a favorable microclimate among employees are analyzed, and ways to overcome them are determined.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherОреховський В. О. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ / В. О. Ореховський // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11 трав. 2023 р., м. Чернівці / ЧТЕІ. – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 261–265.uk_UK
dc.titleПроблеми формування корпоративної культури обслуговування в готельно-ресторанному бізнесіuk_UK
dc.title.alternativeProblems of Forming the Corporate Service Culture in the Hotel and Restaurant Businessuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:13 Культура (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orehovskiy_problem.pdf327.02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.