Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2811
Название: Проблеми формування корпоративної культури обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі
Другие названия: Problems of Forming the Corporate Service Culture in the Hotel and Restaurant Business
Авторы: Ореховський, Вадим Олегович / Orehowskyi, Vadym
Дата публикации: 2023
Издатель: Ореховський В. О. ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ / В. О. Ореховський // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11 трав. 2023 р., м. Чернівці / ЧТЕІ. – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 261–265.
Аннотация: The problem of forming a corporate culture of service in the hotel and restaurant business in the conditions of European integration is considered. The author emphasizes that an important factor in the successful functioning and development of any organization is its progressive corporate culture, which contains only its own unique values. The main difficulties in the formation of a favorable microclimate among employees are analyzed, and ways to overcome them are determined.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2811
Располагается в коллекциях:13 Культура (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Orehovskiy_problem.pdf327.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.