Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2809
Назва: Обгрунтування структури апарату управління підприємством орієнтованого на маркетингову концепцію
Інші назви: Justification of the structure of the enterprise management apparatus focused on the marketing concept
Автори: Мага, Мар'яна Володимирівна
Теми: управління
management
маркетингова концепція
marketing concept
організаційна структура
organizational structure
медичний заклад
medical institution
ефективність
efficiency
стратегія
strategy
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мага М. В. Обгрунтування структури апарату управління підприємством орієнтованого на маркетингову концепцію  Justification of the structure of the enterprise management apparatus focused on the marketing concept : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / М. В. Мага ; наук. кер. Ю. Г. Королюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 64 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто особливості маркетингової концепції управління підприємством, узагальнено теоретичні засади побудови організаційної структури управління медичним закладом. Проведено аналіз існуючої організаційної структури обласного комунального некомерційного підприємства «Чернівецький обласний медичний центр соціально значущих хвороб», виявлено її сильні та слабкі сторони. Запропоновано нову організаційну модель управління, яка враховує маркетингові підходи та сприяє підвищенню ефективності діяльності підприємства. Оцінено ефективність запропонованої структури, розроблено рекомендації щодо її впровадження.The qualification work examines the features of the marketing concept in enterprise management and summarizes the theoretical foundations of building the organizational structure of a medical institution. The existing organizational structure of the regional municipal non-commercial enterprise "Chernivtsi Regional Medical Center for Socially Significant Diseases" is analyzed, identifying its strengths and weaknesses. A new organizational management model is proposed, taking into account marketing approaches to improve the efficiency of the enterprise. The effectiveness of the proposed structure is evaluated, and recommendations for its implementation are developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2809
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maga_073+.pdfосновний текст476.28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.