Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/278
Назва: Теоретичні та методологічні підходи до визначення асортименту
Інші назви: Theoretical and methodological approaches to the assortment definition
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна
Шкабара, Тетяна Леонідівна
Теми: асортимент
assortment
асортиментна політика
assortment policy
оптимальний асортимент
optimum mix
формування асортименту
assortment building
методи управління асортиментом
assortment management methods
Дата публікації: 2017
Видавництво: Бізнес-навігатор. 2017. № 3. С. 52-55.
Бібліографічний опис: http://business-navigator.ks.ua/journals/2017/42_2017/11.pdf
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сучасні наукові підходи до трактування сутності асортименту. Визначено товарознавчий та комерційний зміст асортименту. Виокремлено чинники, які впливають на формування асортименту торговельного підприємства. З’ясовано особливості формування структури торгового асортименту. Досліджено різні методики формування асортименту. The article considers modern scientific approaches to the interpretation of the essence of assortment. Merchandising and commercial content of assortment is determined. Factors influencing the formation of an assortment of a trading enterprise are singled out. Features of the formation of trade assortment structure are considered. Different methods of assortment building are investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/278
Розташовується у зібраннях:71.01.55 Товарознавство

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf232.84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.