Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/278
Название: Теоретичні та методологічні підходи до визначення асортименту
Другие названия: Theoretical and methodological approaches to the assortment definition
Авторы: Бозуленко, Олена Ярославівна
Шкабара, Тетяна Леонідівна
Ключевые слова: асортимент
assortment
асортиментна політика
assortment policy
оптимальний асортимент
optimum mix
формування асортименту
assortment building
методи управління асортиментом
assortment management methods
Дата публикации: 2017
Издатель: Бізнес-навігатор. 2017. № 3. С. 52-55.
Библиографическое описание: http://business-navigator.ks.ua/journals/2017/42_2017/11.pdf
Аннотация: У статті розглянуто сучасні наукові підходи до трактування сутності асортименту. Визначено товарознавчий та комерційний зміст асортименту. Виокремлено чинники, які впливають на формування асортименту торговельного підприємства. З’ясовано особливості формування структури торгового асортименту. Досліджено різні методики формування асортименту. The article considers modern scientific approaches to the interpretation of the essence of assortment. Merchandising and commercial content of assortment is determined. Factors influencing the formation of an assortment of a trading enterprise are singled out. Features of the formation of trade assortment structure are considered. Different methods of assortment building are investigated.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/278
Располагается в коллекциях:71.01.55 Товарознавство

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
11.pdf232.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.