Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2788
Назва: Роль іміджу виробничого підприємства в системі міжнародної логістики
Інші назви: The role of the image of a manufacturing enterprise in the system of international logistics
Автори: Колеснік, Олексій Петрович
Теми: виробниче підприємство
production enterprise
імідж
image
бізнес-процеси
business processes
Дата публікації: 2024
Видавництво: Колеснік О. П. Роль іміджу виробничого підприємства в системі міжнародної логістики  The role of the image of a manufacturing enterprise in the system of international : кваліфікаційна робота ; спец. 051 «Економіка» ОП «Міжнародна логістика та управління ланцюгами постачання» / О. П. Колеснік ; наук. кер. В. О. Пенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 41 с.
Короткий огляд (реферат): Тема випускної кваліфікаційної роботи є актуальною адже просування вітчизняних виробничих підприємств на світовий ринок пов’язане не лише з процесом управління підприємством, а й з управлінням іміджу підприємства. Динамізм бізнесу і зовнішнього середовища все частіше підштовхують компанії до розуміння управління бізнесом не як до управління сукупністю окремих функцій, але як сукупністю бізнес-процесів, які визначають суть діяльності бізнесу. Теоретична частина роботи викладена в достатньому обсязі. В першому розділі розглядались теоретико-методичні основні процесу формування іміджу виробничого підприємства. У другому розділі проведено загальну оцінку економічного стану та іміджу виробничого підприємства, а також проведено загальний аналіз показників ефективності діяльності підприємства. У третьому розділі запропоновано та обґрунтовано пропозиції щодо формування іміджу ТОВ «Житомирський м’ясокомбінат». Запропоновані висновки по певним елементам роботи є доцільними, а запропоновані пропозиції є актуальними та практичними для використання у діяльності підприємства. The topic of the final qualification work is relevant because the promotion of domestic manufacturing enterprises on the world market is associated not only with the process of enterprise management, but also with the management of the image of the enterprise. The dynamism of business and the external environment is increasingly pushing companies to understand business management not as the management of a set of individual functions, but as a set of business processes that determine the essence of business activity. The theoretical part of the work is presented in sufficient detail. The first section considered the theoretical and methodological basics of the process of forming the image of a manufacturing enterprise. The second section provided a general assessment of the economic condition and image of the manufacturing enterprise, as well as a general analysis of the efficiency indicators of the enterprise. The third section proposed and substantiated proposals for forming the image of LLC "Zhytomyr Meat Plant". The proposed conclusions on certain elements of the work are appropriate, and the proposed proposals are relevant and practical for use in the activities of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2788
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnik_051+.pdfосновний текст495.86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.