Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2786
Название: Формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємстві
Другие названия: Formation of competitive marketing strategies at the enterprise
Авторы: Шупарська, Ангеліна Олександрівна
Ключевые слова: управління
management
конкуренція
competition
конкурентоспроможність
competitiveness
стратегія
strategy
маркетингова стратегія
маркетингова стратегія
Дата публикации: 2024
Издатель: Шупарська А. О. Формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємстві  Formation of competitive marketing strategies at the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / А. О. Шупарська ; наук. кер. Ю. А. Урсакій. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 67 с.
Аннотация: У кваліфікаційній роботі розглядаються маркетингові стратегії як ключові елементи управління організацією, а теперішнє конкурентне середовище України, що характеризується невизначеністю, військовими діями, глобалізацією та жорсткою конкуренцією, диктує необхідність використання широкого спектру маркетингових функцій та інструментів. На основі документів про фінансово-господарську діяльність підприємства, досліджено організаційно-управлінську характеристику, здійснено аналіз та оцінку підприємства. У результаті проведеного дослідження надані практичні рекомендації щодо реалізації маркетингових стратегій на підприємстві. The qualification work considers marketing strategies as key elements of organizational management, and the current competitive environment of Ukraine, characterized by uncertainty, military operations, globalization and fierce competition, dictates the need to use a wide range of marketing functions and tools. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics of the enterprise were studied, an analysis and assessment of the enterprise were carried out. As a result of the study, practical recommendations were provided for the implementation of marketing strategies at the enterprise.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2786
Располагается в коллекциях:магістр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shuparska_073+.pdfосновний текст997.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.