Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШупарська, Ангеліна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-03-04T13:41:39Z-
dc.date.available2025-03-04T13:41:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2786-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглядаються маркетингові стратегії як ключові елементи управління організацією, а теперішнє конкурентне середовище України, що характеризується невизначеністю, військовими діями, глобалізацією та жорсткою конкуренцією, диктує необхідність використання широкого спектру маркетингових функцій та інструментів. На основі документів про фінансово-господарську діяльність підприємства, досліджено організаційно-управлінську характеристику, здійснено аналіз та оцінку підприємства. У результаті проведеного дослідження надані практичні рекомендації щодо реалізації маркетингових стратегій на підприємстві. The qualification work considers marketing strategies as key elements of organizational management, and the current competitive environment of Ukraine, characterized by uncertainty, military operations, globalization and fierce competition, dictates the need to use a wide range of marketing functions and tools. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics of the enterprise were studied, an analysis and assessment of the enterprise were carried out. As a result of the study, practical recommendations were provided for the implementation of marketing strategies at the enterprise.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherШупарська А. О. Формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємстві  Formation of competitive marketing strategies at the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / А. О. Шупарська ; наук. кер. Ю. А. Урсакій. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 67 с.uk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.subjectконкуренціяuk_UK
dc.subjectcompetitionuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectstrategyuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.titleФормування конкурентних маркетингових стратегій на підприємствіuk_UK
dc.title.alternativeFormation of competitive marketing strategies at the enterpriseuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shuparska_073+.pdfосновний текст997.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.