Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2786
Назва: Формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємстві
Інші назви: Formation of competitive marketing strategies at the enterprise
Автори: Шупарська, Ангеліна Олександрівна
Теми: управління
management
конкуренція
competition
конкурентоспроможність
competitiveness
стратегія
strategy
маркетингова стратегія
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Шупарська А. О. Формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємстві  Formation of competitive marketing strategies at the enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / А. О. Шупарська ; наук. кер. Ю. А. Урсакій. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 67 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглядаються маркетингові стратегії як ключові елементи управління організацією, а теперішнє конкурентне середовище України, що характеризується невизначеністю, військовими діями, глобалізацією та жорсткою конкуренцією, диктує необхідність використання широкого спектру маркетингових функцій та інструментів. На основі документів про фінансово-господарську діяльність підприємства, досліджено організаційно-управлінську характеристику, здійснено аналіз та оцінку підприємства. У результаті проведеного дослідження надані практичні рекомендації щодо реалізації маркетингових стратегій на підприємстві. The qualification work considers marketing strategies as key elements of organizational management, and the current competitive environment of Ukraine, characterized by uncertainty, military operations, globalization and fierce competition, dictates the need to use a wide range of marketing functions and tools. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics of the enterprise were studied, an analysis and assessment of the enterprise were carried out. As a result of the study, practical recommendations were provided for the implementation of marketing strategies at the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2786
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shuparska_073+.pdfосновний текст997.4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.