Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВарфоломєєв, Владислав Вадимович-
dc.date.accessioned2025-03-04T13:20:12Z-
dc.date.available2025-03-04T13:20:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2784-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто конкурентне середовище як невід’ємну складову ринкової економіки - сукупності зовнішніх стосовно конкретного підприємства факторів, які впливають на конкурентну взаємодію підприємств відповідної галузі. На основі документів про фінансово-господарську діяльність підприємства, досліджено організаційноуправлінську характеристику, здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності, досліджено методичні підходи щодо визначення факторів виробництва, які підвищують конкурентоспроможність підприємств. У результаті проведеного дослідження вирішено важливе науково-практичне завдання щодо теоретико-прикладного узагальнення та розвитку методичних підходів стратегічного управління спрямовані на розроблення та впровадження заходів підвищення конкурентоспроможності.Тhe qualification work considers the competitive environment as an integral part of the market economy - a set of external factors for a particular enterprise that affect the competitive interaction of enterprises in the relevant industry. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics were studied, an analysis of financial and economic activities was carried out, and methodological approaches to determining production factors that increase the competitiveness of enterprises were studied. As a result of the research, an important scientific and practical task was solved regarding the theoretical and applied generalization and development of methodological approaches to strategic management aimed at developing and implementing measures to increase competitiveness.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВарфоломєєв В. В. Управління конкурентним середовищем на засадах стратегічного аналізу  Management of the competitive environment on the basis of strategic analysis : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / В. В. Варфоломєєв ; наук. кер. А. А. Вдовічен. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 63 с.uk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.subjectконкуренціяuk_UK
dc.subjectcompetitionuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UK
dc.subjectcompetitiveness of the enterpriseuk_UK
dc.subjectстратегічний аналізuk_UK
dc.subjectstrategic analysisuk_UK
dc.subjectмодель поведінкиuk_UK
dc.subjectbehavior modeluk_UK
dc.titleУправління конкурентним середовищем на засадах стратегічного аналізуuk_UK
dc.title.alternativeManagement of the competitive environment on the basis of strategic analysisuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Varfolomeev_073+.pdfосновний текст1.35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.